Logotyp serwisu CyberDefence24
  • Armia i Służby
  • Polityka i prawo
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Strefa Samsung
  • Biznes i Finanse
  • Social media

Temat

Ministerstwo sprawiedliwości USA domaga się podziału Google’a i pozywa firmę

CyberDefence24

reklama cyfrowa

  • Reklamodawcy na Twitterze nie chcą swoich treści na profilach neonazistów
  • Mechanizm ochrony prywatności Apple’a pomógł TikTokowi?
  • Personalizowane reklamy na bilbordach. Do tego służy rozpoznawanie twarzy
  • Przychody Mety maleją. Koncern wdraża nowy typ reklam z rozszerzoną rzeczywistością
  • #CyberMagazyn: Apple wchodzi w biznes reklamowy. Wcześniej było jego zażartym krytykiem
  • To Microsoft, a nie Comcast lub Google opracuje abonament z reklamami dla Netfliksa
  • Przeglądarka DuckDuckGo obiecywała prywatność, po cichu oddając dane Microsoftowi
  • photo
    Przełomowa decyzja UODO: konsumenci mają prawo wglądu w swój profil marketingowy
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
    Logotyp serwisu CyberDefence24
    • O nas
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Regulamin
    • Regulamin konkursów
    • RSS
    • Zasady rekrutacji
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Armia i Służby
    • Polityka i prawo
    • Biznes i Finanse
    • Strefa Samsung
    • Technologie
    • Social media
    • Prywatność
    • CYBERMAGAZYN
    Pozostałe serwisy
    • Defence24.pl
    • Energetyka24.com
    • Space24.pl
    • Infosecurity24.pl
    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram