Armia i Służby
Polityka i prawo
Social media
Cyberbezpieczeństwo
Biznes i Finanse
Zaloguj się
Moje konto
Temat
Przeglądarka DuckDuckGo obiecywała prywatność, po cichu oddając dane Microsoftowi
Małgorzata Fraser
reklama cyfrowa
Przełomowa decyzja UODO: konsumenci mają prawo wglądu w swój profil marketingowy
Czy Facebook wie, ile osób naprawdę korzysta z jego portalu?
Snap: nasze zyski z reklam spadają przez mechanizmy ochrony prywatności Apple’a
Nieczułe algorytmy. Jak reklamy na Facebooku mogą potęgować stany lękowe?
#CyberMagazyn: Czy prywatność na zawsze odmieni internet i reklamę cyfrową?
Facebook przyzwalał gigantom paliwowym na dezinformację ws. klimatu
Po zmianach w systemie iOS drożeje reklama na Androidzie
Blokada „ciasteczek” w Chrome odda jeszcze więcej władzy nad internetem Google’owi
«
1
2
»
Cyberbezpieczeństwo
Armia i Służby
Polityka i prawo
Biznes i Finanse
Social media
Prywatność
Technologie
CYBERMAGAZYN
Regulaminy
Pozostałe serwisy
Defence24.pl
Energetyka24.com
Space24.pl
Infosecurity24.pl
Zaloguj się
Twitter
Facebook
LinkedIn
YouTube
Instagram