Logotyp serwisu CyberDefence24
  • Armia i Służby
  • Polityka i prawo
  • Social media
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Biznes i Finanse

Temat

Przeglądarka DuckDuckGo obiecywała prywatność, po cichu oddając dane Microsoftowi

Małgorzata Fraser

reklama cyfrowa

  • photo
    Przełomowa decyzja UODO: konsumenci mają prawo wglądu w swój profil marketingowy
  • Czy Facebook wie, ile osób naprawdę korzysta z jego portalu?
  • Snap: nasze zyski z reklam spadają przez mechanizmy ochrony prywatności Apple’a
  • Nieczułe algorytmy. Jak reklamy na Facebooku mogą potęgować stany lękowe?
  • #CyberMagazyn: Czy prywatność na zawsze odmieni internet i reklamę cyfrową?
  • Facebook przyzwalał gigantom paliwowym na dezinformację ws. klimatu
  • Po zmianach w systemie iOS drożeje reklama na Androidzie
  • Blokada „ciasteczek” w Chrome odda jeszcze więcej władzy nad internetem Google’owi
  • «
  • 1
  • 2
  • »
    Logotyp serwisu CyberDefence24
    • O nas
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Regulamin
    • RSS
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Armia i Służby
    • Polityka i prawo
    • Biznes i Finanse
    • Social media
    • Prywatność
    • Technologie
    • CYBERMAGAZYN
    • Regulaminy
    Pozostałe serwisy
    • Defence24.pl
    • Energetyka24.com
    • Space24.pl
    • Infosecurity24.pl
    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram