Wydarzenie Samsung Galaxy Unpacked pokazało perspektywy oraz możliwości, jakie daje użytkownikom nowoczesna technologia. Zaprezentowano nowe modele flagowych smartfonów marki, w których nie brakuje innowacyjnych rozwiązań. Czym jeszcze producent może was zaskoczyć?
Materiał sponsorowany
Początek roku kalendarzowego przyniósł jedno z istotniejszych wydarzeń w branży telekomunikacyjnej oraz technologii. W trakcie wydarzenia Galaxy Unpacked, które miało miejsce 22 stycznia br., Samsung zaprezentował nowe modele swoich flagowych smartfonów: S25, S25+ oraz S25 Ultra. Duży nacisk położono na sztuczną inteligencję, która ma na celu pomagać użytkownikom w uzyskaniu jeszcze lepszych doświadczeń.
Ważne kierunki dla biznesu i B2C
Prezentacja nowych modeli Galaxy nie ograniczyła się jednak do wdrożenia nowych zastosowań AI. Samsung zakłada bowiem przełom zarówno w przypadku B2C, jak i B2B. Jak powiedział w rozmowie z redakcją CyberDefence24 Marcin Garbarczyk, Vice President Head of Mobile Experience w Samsung Electronics Polska, kierunki dla obu tych przypadków nie są jednakowe, pomimo wspólnego elementu w postaci AI.
W przypadku rynku konsumenckiego, Samsung chce rozwijać inteligentnego asystenta. Z kolei kierunek biznesowy odnosi się kwestii związanych z produktywnością oraz bezpieczeństwem. „Pokazaliśmy postęp w tym zakresie; to jest to, czego poszukuje biznes” – dodał.
Kluczowa multimodalność
Wspomniana kwestia przełomu, według Garbarczyka, faktycznie ma miejsce i jest nią multimodalność. Bez względu na formę komunikacji z asystentem, użytkownik szybko uzyska oczekiwaną odpowiedź.
„To posuwa nas do przodu, jeśli chodzi o wykorzystanie Galaxy AI, czy wykorzystanie sztucznej inteligencji w zastosowaniach mobilnych” – wyjaśnił wiceszef Head of Mobile Experience w Samsung Electronics Polska.
Materiał jest dostępny na naszym kanale YouTube lub po kliknięciu w zdjęcie okładkow.
Jak odkryto blokady w pociągach Newagu?