Logotyp serwisu CyberDefence24
  • Armia i Służby
  • Polityka i prawo
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Strefa Samsung
  • Biznes i Finanse
  • Social media

Temat

Reklamodawcy chcą przejrzystości od Google. W tle niesmak i pornografia

CyberDefence24

marketing

  • Jakie narracje dezinformacyjne w sieci są obecnie popularne? #CyberMagazyn: Astroturfing to przeżytek? "Zjawisko, które zrosło się z dezinformacją"
  • Apple powoli wchodzi w biznes reklamowy. Za chwilę nie da się tego nie zauważyć
  • Śledzenie na potrzeby reklamy, z którego nie można zrezygnować? Tak, to niestety możliwe
  • Nawet 16 mld dol. mniej zarobią firmy internetowe przez mechanizmy ochrony prywatności Apple’a
  • Google obiecuje mniej śledzenia na Androidzie, w rzeczywistości to tylko przekaz PR
  • #CyberMagazyn: Czy prywatność na zawsze odmieni internet i reklamę cyfrową?
  • Rządowe skrzynki e-mail zaatakowane
    Logotyp serwisu CyberDefence24
    • O nas
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Regulamin
    • Regulamin konkursów
    • RSS
    • Zasady rekrutacji
    1.8.12
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Armia i Służby
    • Polityka i prawo
    • Biznes i Finanse
    • Strefa Samsung
    • Technologie
    • Social media
    • Prywatność
    • CYBERMAGAZYN
    Pozostałe serwisy
    • Defence24.pl
    • Energetyka24.com
    • Space24.pl
    • Infosecurity24.pl
    • academy24.pl
    • Karta Munudorwa
    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram