Duże zmiany dla graczy od Samsung. Pojawi się nowa platforma

Autor. Samsung
Europejscy graczy w najbliższych miesiącach zyskają nową platformę. Na urządzenia Galaxy zostanie udostępniony Mobile Gaming Hub, który umożliwi dostęp do najlepszych gier mobilnych na rynku. Co ważne, nie będzie konieczności ich pobierania.
Materiał sponsorowany
Usługi grania w chmurze stały się popularne kilka lat temu. Możliwość takiego spędzania czasu udostępnia również Samsung za pośrednictwem swojej platformy Centrum Gier Mobilnych (Mobile Gaming Hub). Zadebiutowała ona rok temu – teraz jednak wprowadzane są zmiany, które spodobają się graczom na Starym Kontynencie.
Centrum Gier Mobilnych wchodzi do Europy
Jak powiedziała cytowana w komunikacie firmy Seline Sangsook Han, Wiceprezes Wykonawcza Zespołu ds. Usług w dziale Mobile eXperience Business Samsung Electronics, Mobile Gaming Hub stał się preferowanym kanałem dystrybucji dla partnerów przedsiębiorstwa.
„Dzięki funkcjom opartym na chmurze oraz inteligentniejszym narzędziom wyszukiwania pomagamy twórcom gier i serwisów zdobywać nowych odbiorców. Teraz ten sam dostęp, doświadczenie i możliwości przenosimy do Europy” – wyjaśniła Sangsook Han.
Platforma gier Samsung w ramach debiutu w Europie ruszyła w Wielkiej Brytanii i Niemczech – na razie w wersji beta. Gigant zapewnia, że nie jest to koniec i wkrótce gracze z innych krajów będą mogli cieszyć się rozgrywką na urządzeniach Galaxy.
Czytaj też
Przeprojektowanie przyniesie wiele zmian
Jednocześnie samo Centrum Gier Mobilnych jest przeprojektowywane. Według przedsiębiorstwa, docelowo stanie się ono centralnym miejscem rozrywki na urządzeniach wchodzących w skład rodziny Galaxy. Wśród dalszych nowości zapowiadane są także innowacje, mające na celu wzrost intuicyjności, poprawę skomunikowania platformy oraz wzbogacenie jej o nowe funkcje społecznościowe.
Samsung wskazuje, że pełny katalog zmian zostanie ogłoszony podczas prezentacji jeszcze w tym roku. Wiadomo już, że oprócz gier będą tam dostępne także treści związane z rozrywką czy dostęp do społeczności graczy. Uczyni to z Centrum Gier Mobilnych spójne miejsce, mające odpowiadać na wszystkie potrzeby użytkowników.
Czytaj też
Pozytywne oceny również od partnerów
Korzyści przynosi również współpraca z partnerami w zakresie Mobile Gaming Hub. Według Dyrektora Generalnego Moloco Ikkjina Ahna, kooperacja firmy z Samsung pozwala na przyciągnięcie graczy, którzy są bardziej zaangażowani i lojalni. Przekłada się to z kolei na większy potencjał platformy gier w chmurze. Wykorzystanie Moloco Ads przez wydawców gier korzystających z chmury giganta umożliwia bardziej efektywne kampanie i większy wzrost 30-dniowego ROAS.
„Jako firma specjalizująca się w reklamie opartej na sztucznej inteligencji pomagamy wydawcom aplikacji mobilnych i marketerom w osiąganiu wzrostu i skutecznej monetyzacji. Nasze rozwiązania AI dostarczają wymiernych wyników nawet w środowisku, w którym priorytetem jest prywatność” – wyjaśnia dyrektor Moloco.
Możliwości w zakresie dystrybucji gier w chmurze pokazuje z kolei SpinX Games. Dzięki wykorzystaniu Moloco Ads na platformie Samsung, firma odnotowała 100 proc. wyższy 30-dniowy ROAS niż przy podobnych działaniach.
„Wprowadzenie naszego portfolio gier na platformę w chmurze Samsung udowodniło, jak ogromną siłę ma natychmiastowy dostęp. Pierwsze wyniki są naprawdę imponujące i pokazują, że dystrybucja w chmurze ma ogromną wartość, czyniąc platformę Samsung Galaxy kluczowym elementem naszej strategii pozyskiwania użytkowników” – powiedział cytowany w komunikacie Dyrektor Generalny SpinX Games, Cameron Zhang.
Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected].
Cyfrowy Senior. Jak walczy się z oszustami?