Reklama

Samsung liderem signage. 15 rok z rzędu

Samsung ekrany modułowe The Wall
Samsung The Wall
Autor. Samsung

Samsung 15 rok z rzędu został uznany za lidera produkcji urządzeń wyświetlania profesjonalnego. Firma nie zamierza zwalniać tempa.

Materiał sponsorowany

Według centrum badań rynku Omdia (Omdia Q4 2023 Public Display Report), w 2023 r. Samsung był liderem sektora signage w skali świata z udziałem sięgającym 33 proc. Firma sprzedała ponad 2 mln produktów, co jest prawdziwym rekordem przedsiębiorstwa. W efekcie koncern 15 rok z rzędu został uznany za topową markę zajmująca się produkcją urządzeń wyświetlania profesjonalnego.

„Od 15 lat jesteśmy liderem, jeśli chodzi o globalną branżę signage. To efekt naszego zaangażowania w rozwój innowacji i elastyczności, która jest tak ważna na współczesnym rynku. W przyszłości będziemy dążyć do tworzenia produktów jeszcze lepszej jakości z myślą o naszych klientach” – wskazuje na łamach naszego portalu Tomasz Chomicki, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Samsung Polska.

Czytaj też

Reklama

Urządzenia warte uwagi

W tym miejscu warto wyróżnić rozwiązania Samsung, które dają firmie przewagę nad konkurencją. Po pierwsze, The Wall, czyli pierwszy na świecie modułowy ekran z technologią mikro LED. Można zmieniać jego rozmiary, proporcje, kształt w zależności od potrzeb. To zostało docenione przez klientów z całego świata. Wystarczy wspomnieć, że ekrany „The Wall” są wykorzystywane w hotelach premium. Przykładami mogą być Atlantis The Royal w Dubaju i Hilton Waikiki Beach na Hawajach.

Czytaj też

Po drugie, ekrany Smart Signage charakteryzujące się niezwykle cienkiemu profilowi oraz jednolitą konstrukcją ramki. 

Nie sposób nie wspomnieć o wyświetlaczach Outdoor Signage. To produkt skrojony dla np. obiektów sportowych czy stacji ładowania elektryków. Dzięki nim informacje są doskonale widoczne w każdych warunkach pogodowych. 

Samsung jest także producentem interaktywnych ekranów, czyli elektronicznych tablic, które są powstały z myślą o szkołach i placówkach edukacyjnych.

Czytaj też

Reklama

Samsung stawia na rozwój i innowacje

Firma nie zamierza odpuszczać. Stale angażuje się w prace nad nowymi, innowacyjnymi rozwiązaniami, które mają ugruntować jej pozycję lidera w branży. Wystarczy tu wspomnieć o Samsung Visual eXperience Transformation (VXT). Mówimy o natywnej platformie chmurowej łączącej zdalne administrowanie treścią oraz ekranami digital signage w jednym, bezpiecznym środowisku. 

Według szacunków producenta, światowy rynek digital signag może rozwijać się o 8 proc. rocznie. W efekcie do 2027 r. osiągnie 24,6 mld dol. (w 2020 r. było to 14 mld dol.).

Czytaj też

Reklama
Reklama

Operacje Wojska Polskiego. Żołnierze do zadań dużej wagi

Materiał sponsorowany

Komentarze

    Reklama