Strefa Samsung
Samsung liderem signage. 15 rok z rzędu
Samsung 15 rok z rzędu został uznany za lidera produkcji urządzeń wyświetlania profesjonalnego. Firma nie zamierza zwalniać tempa.
Materiał sponsorowany
Według centrum badań rynku Omdia (Omdia Q4 2023 Public Display Report), w 2023 r. Samsung był liderem sektora signage w skali świata z udziałem sięgającym 33 proc. Firma sprzedała ponad 2 mln produktów, co jest prawdziwym rekordem przedsiębiorstwa. W efekcie koncern 15 rok z rzędu został uznany za topową markę zajmująca się produkcją urządzeń wyświetlania profesjonalnego.
„Od 15 lat jesteśmy liderem, jeśli chodzi o globalną branżę signage. To efekt naszego zaangażowania w rozwój innowacji i elastyczności, która jest tak ważna na współczesnym rynku. W przyszłości będziemy dążyć do tworzenia produktów jeszcze lepszej jakości z myślą o naszych klientach” – wskazuje na łamach naszego portalu Tomasz Chomicki, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Samsung Polska.
Czytaj też
Urządzenia warte uwagi
W tym miejscu warto wyróżnić rozwiązania Samsung, które dają firmie przewagę nad konkurencją. Po pierwsze, The Wall, czyli pierwszy na świecie modułowy ekran z technologią mikro LED. Można zmieniać jego rozmiary, proporcje, kształt w zależności od potrzeb. To zostało docenione przez klientów z całego świata. Wystarczy wspomnieć, że ekrany „The Wall” są wykorzystywane w hotelach premium. Przykładami mogą być Atlantis The Royal w Dubaju i Hilton Waikiki Beach na Hawajach.
Czytaj też
Po drugie, ekrany Smart Signage charakteryzujące się niezwykle cienkiemu profilowi oraz jednolitą konstrukcją ramki.
Nie sposób nie wspomnieć o wyświetlaczach Outdoor Signage. To produkt skrojony dla np. obiektów sportowych czy stacji ładowania elektryków. Dzięki nim informacje są doskonale widoczne w każdych warunkach pogodowych.
Samsung jest także producentem interaktywnych ekranów, czyli elektronicznych tablic, które są powstały z myślą o szkołach i placówkach edukacyjnych.
Czytaj też
Samsung stawia na rozwój i innowacje
Firma nie zamierza odpuszczać. Stale angażuje się w prace nad nowymi, innowacyjnymi rozwiązaniami, które mają ugruntować jej pozycję lidera w branży. Wystarczy tu wspomnieć o Samsung Visual eXperience Transformation (VXT). Mówimy o natywnej platformie chmurowej łączącej zdalne administrowanie treścią oraz ekranami digital signage w jednym, bezpiecznym środowisku.
Według szacunków producenta, światowy rynek digital signag może rozwijać się o 8 proc. rocznie. W efekcie do 2027 r. osiągnie 24,6 mld dol. (w 2020 r. było to 14 mld dol.).