Strefa Banku Pekao SA
Postaw na bezpieczne bankowanie z aplikacją PeoPay

Autor. Pekao S.A.
W zeszłym roku wachlarz funkcji wspierających bezpieczeństwo klientów Banku Pekao S.A. w aplikacji PeoPay powiększył się o kilka ciekawych rozwiązań. Nic więc dziwnego, że aplikacja jest nominowana do nagrody Mobile Trends Awards. Każdy, kto poważnie myśli o bezpieczeństwie swoich finansów, powinien oddać głos w konkursie na aplikację PeoPay. Poznaj 5 najważniejszych powodów skoncentrowanych wokół bezpieczeństwa.
Materiał sponsorowany
Aplikacja PeoPay nominowana jest do nagrody Mobile Trends Awards w kategorii bankowość mobilna. Głosowanie na to jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień branży mobile trwa tylko od 12 do 20 lutego na stronie organizatora konkursu (zagłosuj na tej stronie), dlatego nie warto zwlekać z oddaniem głosu na Bank Pekao S.A.
Powód 1: logowanie dwuskładnikowe do serwisu Pekao24
W zeszłym roku Bank Pekao S.A. udostępnił klientom możliwość logowania dwuskładnikowego do serwisu Pekao24 z wykorzystaniem aplikacji PeoPay. Na czym ono polega?
Po wpisaniu hasła do serwisu w przeglądarce internetowej, dostajemy wiadomość push, kierującą do aplikacji PeoPay. Po zaakceptowaniu operacji w aplikacji, możemy zalogować się bezpiecznie do Pekao24.
Dzięki logowaniu dwuskładnikowemu klienci zyskali kolejną funkcję wspierającą ich bezpieczeństwo w bankowości elektronicznej. Nawet w przypadku, gdyby ktoś niepowołany zdobył numer klienta i hasło do logowania do serwisu, to bez potwierdzenia w aplikacji PeoPay nie dostanie się na nasze konto. Zachęcamy klientów do korzystania z tego rozwiązania, żeby mogli jeszcze mocniej chronić swoje dane i pieniądze.
Michał Nagórka, Dyrektor Centrum Bezpieczeństwa Banku Pekao S.A.
Powód 2: bilet miejski przed zalogowaniem
Bilet komunikacji miejskiej w aplikacji PeoPay można kupić już od dawna. Ale w zeszłym roku do aplikacji została dodana ciekawa funkcja podnosząca bezpieczeństwo klientów.
Po zakupie biletu miejskiego jest on dostępny na ekranie logowania do aplikacji przed zalogowaniem. Dzięki temu, klient który ma aktywny bilet, podczas kontroli w tramwaju nie musi logować się do PeoPay (co może skutkować m.in. tym, że kontroler przypadkowo podejrzy nasz stan konta). Wystarczy, że pokaże bilet z ekranu logowania.
Powód 3: wiadomości bezpieczeństwa
W aplikacji PeoPay można ustawić kilkanaście powiadomień dotyczących zdarzeń na naszym koncie. Dostajemy wiadomość push, np. w momencie logowania do bankowości elektronicznej czy zmiany ustawień bezpieczeństwa, ale także na temat realizowanych przelewów, transakcji kartą czy statusie złożonych dyspozycji.
Dzięki temu mamy cały czas bieżące informacje na temat tego, co dzieje się na naszym koncie. W przypadku powiadomień, które mogą sugerować, że ktoś niepowołany dostał się na Twoje konto – możesz szybko podjąć działania.
Powód 4: blokowanie kanałów dostępu
Jeśli będziesz mieć podejrzenia, że Twoje dane logowania do konta bankowego dostały się w niepowołane ręce, możesz zablokować kanały dostępu do banku.
W przypadku zablokowania dostępów do bankowości elektronicznej możesz odblokować je tylko na infolinii lub oddziale banku. Dzięki temu w przypadku utraty danych, masz pewność że Twoje pieniądze są bezpieczne i tylko Ty możesz odblokować dostępy np. po zmianie wszystkich haseł.
Powód 5: samodzielne ustawianie limitów
W aplikacji PeoPay możesz samodzielnie zarządzać limitami płatności w PeoPay i Pekao24 – zarówno limitem dziennym jak i miesięcznym. Możesz również ustawiać limity kart płatniczych np. dotyczące wypłaty gotówki, płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych.
To sprawia, że możesz kontrolować swoje wydatki, a jeśli stracisz kartę płatniczą, to odpowiednio ustawiony limit może zabezpieczyć Cię przed stratą wszystkich środków.
Sztuczna inteligencja w Twoim banku. Gdzie ją spotkasz?
Materiał sponsorowany