Reklama
Styczniowa edycja Galaxy Unpacked przyniosła informacje na temat nowych smartfonów Samsunga. Mają one pomóc zwłaszcza w przypadku bankowości.

Cyberwyzwania bankowości. Odpowiedź na stress testy i phishing

Styczniowe wydarzenie Samsung Galaxy Unpacked nie było wyłącznie prezentacją nowych smartfonów firmy oraz ich funkcji. Zarysowano również możliwości, jakie niosą dla wielu branż flagowe produkty giganta. Jedną z nich jest sektor finansowy. Jak w przypadku banków wyglądają kwestie bezpieczeństwa? 

Materiał sponsorowany

Początek roku kalendarzowego przyniósł jedno z istotniejszych wydarzeń w branży telekomunikacyjnej oraz technologii. 22 stycznia br. odbyło się Galaxy Unpacked, podczas którego Samsung zaprezentował nowe modele swoich flagowych smartfonów: S25, S25+ oraz S25 Ultra. Zademonstrowano także możliwości sztucznej inteligencji, która ma służyć użytkownikom.  

Czytaj też

Smartfony Galaxy odpowiedzią na potrzeby bezpieczeństwa

Nowe smartfony serii S muszą spełniać oczekiwania różnych firm, instytucji czy organizacji. Dla banków priorytetową kwestią jest oczywiście bezpieczeństwo.  

Jak powiedział w rozmowie z CyberDefence24 Paweł Czajka, Head of the Contract and Procurement Management Department w Santander Bank Polska, instytucje finansowe są w stałym zagrożeniu ze względu na ryzyko generowane przez rosyjską inwazję na Ukrainę

„Jesteśmy poddani ogromnym stress testom przez praktycznie nieustające ataki phishingowe na samą infrastrukturę banku, jak i na naszych klientów. Mamy też do czynienia z ogromnym wyzwaniem, jakim jest ochrona klientów Santandera przed tym, by nie ukradziono ich środków finansowych” – wyjaśnił Czajka. Dodał, że jest to moment tzw. kumulacji wszystkich ryzyk.  

Czytaj też

Santander postawił na telefony Samsung

Istnienie zagrożeń sprawiło jednak, że Santander zdecydował się na skorzystanie z flagowych smartfonów Samsung. Pozwoliło to instytucji na zbudowanie ekosystemu aplikacyjnego wspierającego klientów banku i osobnego - dla pracowników.  

„Zbudowaliśmy nową aplikację mobilną oraz specjalne aplikacje mobilne dedykowane każdym kanałom sprzedaży. Dzisiaj pracownicy nie muszą zaglądać do komputera, żeby wystawić urlop, wyjechać w delegację. Doceniają to szczególnie ludzie, którzy na co dzień są w terenie, blisko klienta” – wyjaśnił przedstawiciel Santander Bank Polska.

Materiał jest dostępny na naszym kanale YouTube lub po kliknięciu w zdjęcie okładkowe.

Reklama
Reklama

Operacje Wojska Polskiego. Żołnierze do zadań dużej wagi

Materiał sponsorowany

Komentarze

    Reklama