Senat nie zgłosił poprawek do ustawy o e-doręczeniach

Senat nie zgłosił poprawek do ustawy o zmianie ustawy o doręczeniach elektronicznych, która ma wprowadzić nową usługę rejestrowanego doręczenia elektronicznego.
Ustawa o e-doręczeniach wprowadza nową usługę rejestrowanego doręczenia elektronicznego, która ma pozwolić na doręczenie korespondencji ze skutkiem prawnym równoważnym do tradycyjnego doręczenia korespondencji.
Za podjęciem uchwały w tej sprawie głosowało 50 senatorów, czterech było przeciw, a 42 wstrzymało się od głosu. Teraz ustawa trafi do podpisu prezydenta.
Sejm uchwalił ustawę na 31. posiedzeniu, które odbywało się 15 czerwca 2021 roku, następnie została ona przekazana do Senatu. Podczas posiedzenia Komisji Infrastruktury wniesiono o przyjęcie ustawy bez poprawek.
W uchwalonej ustawie zmieniono termin jej wejścia w życie z 1 lipca 2021 roku na 5 października 2021 roku (czyli o trzy miesiące). Zmianie uległ również termin stosowania e-doręczeń. W przypadku administracji rządowej, termin przesunięto z 1 października 2021 roku na 5 lipca 2022 roku (o 9 miesięcy), a dla administracji rządowej oraz ZUS, KRUS i NFZ - z 1 stycznia 2022 na 5 lipca 2022 (o 6 miesięcy).
Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected].
WYCIEKI DANYCH z firm. JAK ZAPOBIEGAĆ wynoszeniu danych przez pracowników?
Materiał sponsorowany