Reklama

Biznes i Finanse

Musk szuka pomocy. X chce odzyskać reklamodawców

Autor. BoliviaInteligente/Unsplash

X (dawniej Twitter) podpisał partnerstwo z firmą zajmującą się reklamą cyfrową Integral Ad Science. Czy zawiązana współpraca sprawi, że do platformy Elona Muska zaczną wracać reklamodawcy?

Reklama

Platforma X poinformowała opinię publiczną o podpisaniu wyłącznego partnerstwa z Integral Ad Science. Umowa została podpisana na rok, a głównym celem współpracy z firmą zajmującą się sprzedażą technologii weryfikacji reklam ma być przywrócenie oraz pozyskanie nowych reklamodawców dla platformy.

Reklama

Od momentu przejęcia Twittera przez Elona Muska w październiku ubiegłego roku, spadła liczba firm zainteresowanych reklamowaniem swoich usług i produktów na platformie. To od tego momentu – według raportów, na które powołuje się portal CNBC – znacząco zwiększyła się chociażby ilość mowy nienawiści na platformie. Więcej na temat pierwszych kłopotów z reklamodawcami pisaliśmy już w listopadzie na łamach CyberDefence24.  

Czytaj też

Współpraca z IAS

Opisywane spadki skłoniły Elona Muska do poszukania pomocy „na zewnątrz" i stąd też umowa z IAS. Jej dyrektor generalna, Lisa Utzschneider stwierdziła, że firma posiada tzw. narzędzia przedlicytacyjne, które służą temu, że firmy zainteresowane reklamowaniem się na danej powierzchni, mogą sprawdzić czy baner nie znajdzie się w pobliżu kontrowersyjnej treści.

Reklama

„Klasyfikujemy treści w imieniu marketerów, zanim wyemitują swoje reklamy, aby upewnić się, że środowisko jest bezpieczne dla marki i odpowiednie dla reklamodawcy" – mówiła Utzschneinder dla CNBC.

„Technologia przedlicytacyjna jest nowa i będzie dostępna na X w ramach okresu próbnego" – dodała.

Czytaj też

Kolejne nowości

To nie koniec zmian. X ma też ulepszyć narzędzia bezpieczeństwa, a testom poddana ma być opcja, która pomaga firmom w dystrybuowaniu reklam w sposób, który ma lepiej odpowiadać ich poziomowi tolerancji dla treści kontrowersyjnych.

Nowością ma być również stworzenie „zautomatyzowanej, zgodnej ze standardami branżowymi listy zablokowanych", która sprawia, że dana reklama nie pojawi się w pobliżu niebezpiecznych słów na osi czasu aplikacji.

Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected].

Reklama

Haertle: Każdego da się zhakować

Materiał sponsorowany

Komentarze

    Reklama