Cyfrowa transformacja salonów Toyoty dzięki Samsung

Samsung rozwija współpracę z jednym z wiodących producentów samochodów, wprowadzając cyfrowe rozwiązania w salonach sprzedaży. Firma dostarczyła dealerom Toyoty inteligentne wyświetlacze wraz z oprogramowaniem do zdalnego zarządzania. Nowoczesne technologie są już dostępne w salonach na całym świecie.
Materiał sponsorowany
Doświadczenia klientów w salonach samochodowych często w dużym stopniu wpływają na ich decyzje zakupowe. Konkurencja między wyszukiwaniem samochodów online a wizytami u dealera sprawia, że salony starają się przyciągnąć klientów do stacjonarnych punktów sprzedaży. Współpraca Toyoty i firmy Samsung ma na celu stworzenie cyfrowo ulepszonego środowiska, aby wizyty w salonie stały się bardziej atrakcyjne.
Wyświetlacze z technologią Samsung w salonach Toyoty
Ponad 23 tysiące wyświetlaczy Samsung Signage zostało zainstalowanych w salonach sprzedaży Toyoty w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w krajach WNP. Umieszczono je w takich miejscach jak recepcje, stanowiska konsultacyjne, strefy wystawowe oraz poczekalnie dla klientów.
Dzięki naszym cyfrowym narzędziom zakupy w salonie stają się znacznie bardziej interaktywne i efektywne. Personel może poświęcić mniej czasu na rutynowe objaśnianie produktów, a skupić się na indywidualnych potrzebach każdego klienta, prowadząc bardziej spersonalizowane rozmowy.
Tomasz Chomicki, dyrektor ds. rozwoju biznesu, Samsung Electronics Polska
Czytaj też
- Samsung S95F z certyfikatem „Real Black” VDESponsorowany
Zdalne zarządzanie wyświetlaczami w cyfrowych salonach Toyoty dzięki Samsung
Salony Toyoty zostały wyposażone w wyświetlacze obsługiwane przez oprogramowanie MagicINFO do zdalnej kontroli urządzeń. To dzięki temu pracownicy mogą monitorować działanie wszystkich ekranów i reagować na ewentualne problemy w całej sieci z jednego centralnego miejsca.
System dostarczony przez Samsung pozwala na sprawne zarządzanie wyświetlaczami, redukcję przerw w działaniu i utrzymanie ich płynnej pracy, bez konieczności wysyłania wsparcia technicznego na miejsce.
Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected].
Cyfrowy Senior. Jak walczy się z oszustami?