Samsung otworzył Business Experience Center w Warszawie

Autor. Samsung
W poniedziałek w Warszawie otwarto Samsung Business Experience Center. Największe tego typu miejsce w Europie oferuje przeszło 1200 metrów kwadratowych powierzchni z interaktywnymi strefami dla testowania rozwiązań biznesowych. Według słów uczestniczącego w inauguracji ministra finansów i gospodarki Andrzeja Domańskiego, w ten sposób gigant łączy siły z polskimi firmami w celu tworzenia synergii i wspólnych rozwiązań.
Materiał sponsorowany
Rozwój firm jest nierozerwalnie związany z potrzebą kooperacji, testowania rozwiązań i próbowania nowych technologii. Nad Wisłą pojawiło się nowe miejsce umożliwiające właśnie takie działania – jest nim Business Experience Center przygotowane przez Samsung w wieżowcu Warsaw Spire w Warszawie.
Miejsce przede wszystkim dla polskich firm
W poniedziałek, 6 października, miało miejsce uroczyste otwarcie przestrzeni dedykowanej współpracy z partnerami i prezentacji najnowszych technologii. W inauguracji udział wzięło kierownictwo polskiego oddziału Samsung, a także minister finansów i gospodarki Andrzej Domański.
Jak powiedział w swoim przemówieniu Dyrektor Samsung B2B Center of Excellence Krzysztof Marchlewski, Business Experience Center jest największą przestrzenią tego rodzaju na świecie stworzoną przez giganta. Łącznie obejmuje ona 1300 m2 powierzchni, na której znalazły się zarówno sale konferencyjne, jak i strefy demonstracyjne do testowania technologii i urządzeń. Te ostatnie obejmują m.in. rozwiązania dla ochrony zdrowia, sklepów, restauracji, transportu, a także domu.
„Postanowiliśmy stworzyć przestrzeń, żeby każdy, kto jest zainteresowany tym, jak za chwilę może wyglądać mieszkalnictwo, handel czy ochrona zdrowia, mógł na własnej skórze przekonać się, jak widzimy ten rozwój z naszymi partnerami” – wyjaśnił Marchlewski.
Czytaj też
200 przykładów, a będzie więcej
Minister finansów i gospodarki przypomniał z kolei w swojej wypowiedzi, że nasz kraj jest jednym z najatrakcyjniejszych miejsc do inwestowania i rozwoju.
„Ten potencjał budują ludzie, nasi inżynierowie i specjaliści. To oni tworzą największy kapitał naszego kraju. To dla mnie ważne, że Samsung łączy siły z polskimi firmami, tworząc synergię i wspólne rozwiązania wzmacniające siłę polskiej gospodarki i firm” – wyjaśnił Domański.
Jak powiedział w rozmowie z naszym portalem Jacek Łęgiewicz, Dyrektor ds. korporacyjnych w Samsung Electronics Polska, warszawskie Business Experience Center funkcjonuje przy instytucie badawczo-rozwojowym giganta.
„Tutaj będą wypracowywane rozwiązania wspólnie przez Samsung i firmy z Europy Środkowej i Zachodniej, ale przede wszystkim przez polskich przedsiębiorców. Oni mają najbliżej rozwiązania, dzięki którym zarówno Samsung, jak i polskie marki będą mogły zdobywać światowe rynki nowymi produktami” – przekazał przedstawiciel firmy.
Spośród rozwiązań prezentowanych w centrum wymienił m.in. odręczny podpis biometryczny, który został opracowany we współpracy z Asseco i Xtension i przeszedł proces certyfikacji w 2024 roku.
„Dzisiaj pokazujemy tutaj 200 różnych przykładów – mamy rozwiązania dla domu, sklepy, ale każdy z nich można skonfigurować dowolnie. Spodziewamy się, że będzie ich jeszcze więcej” – dodał Łęgiewicz w rozmowie z CyberDefence24.
Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected].
Cyfrowy Senior. Jak walczy się z oszustami?