Awaria w PKO Banku Polskim i Millennium
Pojawiły się przejściowe problemy techniczne w dostępie do usług bankowych. Sytuacja dotknęła klientów PKO Banku Polskiego oraz Banku Millennium.
Z oficlanych komunikatów banków zamieszczonych na ich platformach społecznościowych dowiadujemy się o chwilowych problemach techniczych, uniemożliwiających m.in. dostęp do e-kantora czy korzystania z aplikacji bankowej.
Pierwszy o problemach poinfomrował PKO Bank Polski. Przyczyna awarii miała leżeć po stronie zewnętrznych dostawców usług telekomunikacyjnych, przez co nie działa usługa e-kantoru.
Autor. Opracowanie własne
Autor. DownDetector/opracowanie własne
Bank Millennium
Mniej więcej w tym samym czasie klienci banku Millennium zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do aplikacji bankowej oraz serwisu Millnet.
Autor. DownDetector/opracowanie własne
Bank wystosował oficlajne oświadczenie i poinformował o naprawieniu chwilowej awarii związanej z dostępnością do swoich usług bankowych.
Autor. Opracowanie własne
Kłopoty z Blikiem
Użytkownicy zgłaszali także problemy z dostępem do usługi płatniczej Blik.
Autor. DownDetector/opracowanie własne

Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected].
Cyfrowy Senior. Jak walczy się z oszustami?