Reklama

Awaria w PKO Banku Polskim i Millennium

Autor. Freepik (https://www.freepik.com/)

Pojawiły się przejściowe problemy techniczne w dostępie do usług bankowych. Sytuacja dotknęła klientów PKO Banku Polskiego oraz Banku Millennium.

Z oficlanych komunikatów banków zamieszczonych na ich platformach społecznościowych dowiadujemy się o chwilowych problemach techniczych, uniemożliwiających m.in. dostęp do e-kantora czy korzystania z aplikacji bankowej.

Pierwszy o problemach poinfomrował PKO Bank Polski. Przyczyna awarii miała leżeć po stronie zewnętrznych dostawców usług telekomunikacyjnych, przez co nie działa usługa e-kantoru.

Oficjalny komunikat PKO Bank Polski.
Oficjalny komunikat PKO Bank Polski.
Autor. Opracowanie własne
Wynik z serwisu DownDetector.
Wynik z serwisu DownDetector.
Autor. DownDetector/opracowanie własne

Bank Millennium

Mniej więcej w tym samym czasie klienci banku Millennium zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do aplikacji bankowej oraz serwisu Millnet.

Wynik z DownDetector dla banku Millennium.
Wynik z DownDetector dla banku Millennium.
Autor. DownDetector/opracowanie własne

Bank wystosował oficlajne oświadczenie i poinformował o naprawieniu chwilowej awarii związanej z dostępnością do swoich usług bankowych.

Oficjalny komunikat banku Millennium.
Oficjalny komunikat banku Millennium.
Autor. Opracowanie własne

Kłopoty z Blikiem

Użytkownicy zgłaszali także problemy z dostępem do usługi płatniczej Blik.

Wynik z DownDetector dla Blik.
Wynik z DownDetector dla Blik.
Autor. DownDetector/opracowanie własne

Czytaj też

CyberDefence24.pl - Digital EU Ambassador

Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected].

Reklama

Cyfrowy Senior. Jak walczy się z oszustami?

Komentarze

    Reklama