Biznes i Finanse
Poczta Polska rozszerzyła współpracę z Vinted.pl. Klienci mogą nadać paczki w sklepach Żabka
Dotychczasowa współpraca między Pocztą Polską i Vinted.pl została rozszerzona. Od 6 kwietnia br. spółka uzupełniła ofertę o możliwość nadawania przesyłek przez klientów platformy Vinted.pl w sklepach sieci Żabka.
Rosnące zainteresowanie zarówno sprzedażą, jak i zakupami na Vinted.pl, znalazło odbicie w postaci rozszerzenia dotychczasowej współpracy Poczty Polskiej z operatorem platformy o nowe udogodnienia, na czym mają skorzystać także klienci.
Czytaj też
Od kwietnia br. sprzedający na Vinted.pl zyskali możliwość szybkiego i wygodnego nadawania przesyłek w sklepach Żabka. W sklepach paczki można nadawać od poniedziałku do soboty od godzin porannych, aż do późnego wieczora, a w niektórych – także w niedzielę.
"Nasi klienci cenią sobie komfort i wygodę. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom Poczta Polska udostępniła osobom sprzedającym za pośrednictwem platformy handlowej Vinted.pl już ponad 12 tysięcy punktów, w których będą mogli nadać swoje przesyłki. Wśród nich są placówki własne Poczty Polskiej a także - od kwietnia br. - sklepy sieci Żabka. Rozszerzając współpracę z Vinted.pl wzięliśmy pod uwagę potrzeby i wygodę wszystkich uczestników rynku eCommerce - zarówno kupujących jak i sprzedających" – zaznacza Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.
Czytaj też
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie stale się rozwija, co wykorzystuje, rozszerzając swoje usługi i dostosowując posiadaną infrastrukturę, Poczta Polska . Klienci coraz częściej sięgają po dogodną formę zakupów online, a każda transakcja związana z nabyciem towaru w internecie skutkuje nadaniem nowej przesyłki. Po stronie klienta jest wybór najdogodniejszej formy jej dostarczenia. Usługa Pocztex Poczty Polskiej oferuje wybór między trzy metody dostawy - Pocztex PUNKT, AUTOMAT i KURIER.
/Na podst. informacji prasowej
Chcemy być także bliżej Państwa – czytelników. Dlatego, jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected]. Przyszłość przynosi zmiany. Wprowadzamy je pod hasłem #CyberIsFuture.