Reklama

Biznes i Finanse

Microsoft rozszerza możliwości Copilot

Microsoft przedstawia nową wersję Copilot.
Microsoft przedstawia nową wersję Copilot.
Autor. Surface/Unsplash

Microsoft prezentuje nowe rozwiązania dotyczące usługi Copilot. Kto na nich skorzysta?

Reklama

Microsoft pochwalił się nowymi rozwiązaniami związanymi z rozwojem Copilot - narzędzia ułatwiającego pracę biurową, dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji.

Reklama

Jak czytamy na oficjalnym blogu firmy, dostęp do usługi zyskają mniejsze przedsiębiorstwa korzystające z pakietu Microsoft 365. Ci, którzy są jego abonentami mogą dokonać rejestracji, która umożliwi im korzystanie z nowej, płatnej wersji Copilot Pro.

Opłata w ramach pakietu Business Premium oraz Business Standard to koszt 30 dolarów miesięcznie (od stanowiska). Co warte podkreślenia, zainteresowane przedsiębiorstwo nie ma już wymogu kupienia Copilota dla co najmniej 300 miejsc pracy.

Reklama

Wśród innych nowości można wspomnieć o tym, że aplikacja Copilot Pro stanie się ogólnodostępna na telefonach z systemem Android oraz iOS. Microsoft zapowiada też stworzenie Copilot GPT Builder – narzędzia pomagającego w tworzeniu własnych chatbotów.

Czytaj też

Microsoft stawia na AI

Inwestycja w Copilot i sztuczną inteligencję nie dziwi. Jak powiedział Satya Nadella, dyrektor generalny Microsoftu, firma „stawia AI w swoim centrum”. „Nasza wizja jest prosta. Jesteśmy firmą Copilot” - mówił w listopadzie, cytowany przez CNBC.

Tak silne stawianie na rozwój sztucznej inteligencji przez Microsoft przynosi efekty. Ostatnio na łamach CyberDefence24 pisaliśmy o historycznym momencie, kiedy to Microsoft stał się najwyżej wycenianą firmą na świecie, wyprzedzając Apple. Bardzo duży wpływ na taki obrót spraw ma wspomniana inwestycja w AI.

Czytaj też

Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu.\*Piszcie do nas na: [email protected].\*

Reklama
Reklama

Komentarze