Reklama

Biznes i Finanse

Meta otwiera swój pierwszy sklep stacjonarny. Kupisz w nim gogle do VR

Autor. Minh Pham / Unsplash

Koncern Meta (Facebook) otwiera swój pierwszy sklep stacjonarny, w którym sprzedawane mają być gogle do obsługi wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, czyli przyszły portal do metawersum, które ma być flagowym konceptem firmy Marka Zuckerberga.

Reklama

Pierwszy Meta Store zlokalizowany jest w Kalifornii, w miejscowości Burlingame, nieopodal placówki koncernu znanej jako Reality Labs, gdzie prowadzone są badania nad rozszerzoną i wirtualną rzeczywistością.

Reklama

Jak pisze serwis The Next Web, wnętrze sklepu wypełniają drewniane panele i futurystyczne oświetlenie, które wprost komunikuje odwiedzającym, że mają do czynienia ze sklepem z jednej z firm technologicznych.

Czytaj też

Na półkach i w ekspozytorach pozwalających na dużą interaktywność znajdziemy gogle Quest 2 VR, wyświetlacz Portal i okulary słoneczne Ray-Ban z wbudowaną kamerą pozwalającą nagrywać relacje na Instagram i Facebook bezpośrednio z poziomu własnego wzroku.

Reklama

Po co Mecie sklep stacjonarny?

Krótko mówiąc - po to, aby wytworzyć w odwiedzających go z ciekawości konsumentach potrzebę wypróbowania, a potem zakupienia gogli do obsługi wirtualnej rzeczywistości.

Czytaj też

Każdego gadżetu wystawionego w Meta Store można dotknąć; przetestować na sobie; zobaczyć, jak wygląda doświadczenie korzystania ze stworzonych dla VR i AR światów; jak i wysłuchać opowieści o tym, co dobrego i ciekawego przyniesie rozwijane przez koncern metawersum. Sklep stacjonarny Mety ma zostać otwarty 9 maja.

Oprócz placówki, sprzedaż urządzeń VR będzie prowadzona również w internecie - jak odnotowuje The Next Web, na stronie koncernu - meta.com - pojawiła się zakładka ze sklepem online, w której będzie można nabyć urządzenia firmy.

Chcemy być także bliżej Państwa – czytelników. Dlatego, jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected]. Przyszłość przynosi zmiany. Wprowadzamy je pod hasłem #CyberIsFuture.

Reklama

Komentarze

    Reklama