Reklama

Polityka i prawo

„Bitwa o Neta” - nowa edukacyjna zabawa dla młodzieży

fot. JerzyGorecki / pixabay
fot. JerzyGorecki / pixabay

PKO Bank Polski chcąc wpisać się w edukacyjną misję ochrony młodych użytkowników sieci, przygotował grę edukacyjna dostępną na Messengera. Jest to pierwsze wykorzystanie tej platformy do celów edukacyjnych - podkreślają twórcy rozwiązania. Gra ma być elementem długofalowej strategii banku dotyczącej edukacji w zakresie bezpiecznego korzystania z Internetu.

„Bitwa o Neta" to kompilacja mikrogier, czyli kilkusekundowych, prostych zadań, które gracze rozgrywają jedno po drugim, na ekranach swoich smartfonów” – czytamy w newsroomie PKO BP. Celem gry, przygotowanej z myślą o młodzieży w wieku 13 -16 lat jest poruszenie problemów związanych z codziennym funkcjonowaniem w Internecie za pomocą rozrywki.

Naturalną konsekwencją udostępniania młodym bankowości internetowej iPKO i mobilnej – IKO jest dla nas edukacja z zakresu cyberbezpieczeństwa. Chcemy zwrócić nastolatkom uwagę na zagrożenia związane z użytkowaniem najnowszych technologii. Coraz szerszy i powszechniejszy dostęp do usług internetowych wymaga pogłębienia kompetencji cyfrowych wśród tej grupy wiekowej. Gra „Bitwa o Neta” nam w tym pomoże –  twierdzi Aleksandra Gieros – Brzezińska, Dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji w PKO Banku Polskim w oficjalnym komunikacie firmy.

Gracze stają się adeptami Akademii Cyberbezpieczeństwa, gdzie zdobywają wiedzę i umiejętności niezbędne do tego by uratować Internet. Osiągnięciami i postępami w grze mogą podzielić się ze znajomymi.

Reklama

Komentarze

    Reklama