Reklama

Technologie

Nowa aplikacja od Poczty Polskiej. Śledź przesyłkę

Pocztex Mobile
Pocztex Mobile
Autor. Poczta Polska

Poczta Polska wypuściła nową aplikację, która pozwala na śledzenie przesyłek powiązanych z naszym numerem telefonu. Na tym jednak nie koniec.

Reklama

Materiał sponsorowany

Reklama

Poczta Polska udostępniła aplikację Pocztex Mobile, dzięki której użytkownik zyskuje dostęp do informacji o przesyłach Pocztex powiązanych z jego numerem telefonu (zarówno nadanych, jak i oczekujących). Aplikacja pozwala także sprawdzić, gdzie obecnie znajdują się przesyłki bliskich i znajomych. Poza tym istnieje opcja wglądu w dane odebranych już paczek (zakładka „archiwum”). 

Poczta Polska chce być jak najbliżej swoich klientów, a większość z nich korzysta z urządzeń mobilnych. Uruchomienie aplikacji Pocztex Mobile to kolejne ułatwienie dla osób korzystających z usług Poczty Polskiej. Kompleksowo rozwijamy i unowocześniamy usługi kurierskie: modyfikujemy ofertę produktową, podnosimy standardy obsługi, oraz wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne i logistyczne. Teraz dajemy klientom aplikację, dzięki której mogą zarządzać wszystkimi swoimi przesyłkami kurierskimi, obsługiwanymi przez Pocztę Polską. Będziemy ją sukcesywnie rozwijać o nowe funkcjonalności. W ten sposób przeniesiemy usługi pocztowe na urządzenia mobilne, z których korzystamy każdego dnia.
Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej

Warto także podkreślić, że Pocztex Mobile pozwala wyszukiwać kody pocztowe, placówki, punkty partnerskie i automaty Pocztex Automat, przeznaczone do nadawania i odbierania przesyłek na terenie Polski. Co ciekawe, użytkownik nie będzie miał problemu, aby trafić do powyższych miejsc, ponieważ aplikacja posiada opcję nawigacji

Reklama

Czytaj też

Rejestracja w Pocztex Mobile

W celu korzystania z aplikacji, niezbędna jest wcześniejsza rejestracja, polegająca na stworzeniu loginu, hasła, podaniu danych kontaktowych i akceptacji regulaminów. Można ją przeprowadzić przy użyciu np. konta Google, Apple, Facebooka lub Envelo. 

„Gdy przy rejestracji użytkownik poda swój numer telefonu, informacje o jego przesyłkach pojawią się w aplikacji automatycznie. W innym przypadku, może wyszukać przesyłki i nimi zarządzać, wpisując ich numer” – tłumaczy Poczta Polska. 

Czytaj też

Darmowa aplikacja

Pocztex Mobile jest dostępny w popularnych sklepach z aplikacjami: App Store i Google Play. Za program nic nie zapłacimy a reklamy nie będą wyskakiwać, jeśli tylko nie wyrazimy zgody na komunikaty marketingowe. 

Jak deklaruje operator pocztowy, aplikacja będzie dalej rozwijana. Z czasem mają pojawić się nowe opcje, w tym funkcja nadawania przesyłek. 

„Dla osób, które pobrały aplikację i założyły konto, ale z różnych powodów nie mają dostępu do telefonu a chcą korzystać z funkcjonalności Pocztex Mobile, Poczta Polska uruchomiła stronę aplikacja.pocztex.pl. Można się do niej zalogować za pomocą tych samych danych, które klient wykorzystuje przy logowaniu do aplikacji. Strona ma taką samą funkcjonalność jak aplikacja mobilna” – wskazuje Poczta Polska. 

Czytaj też

Wygoda użytkowników

Nowa aplikacja to kolejne rozwiązanie zwiększające wygodę korzystania z usług, które w ostatnim czasie wdrożyła Poczta Polska. Wystarczy wskazać tu na np. możliwość nadawania przesyłki bez konieczności drukowania etykiet nadawczych.

„Przesyłki tylko z przypisanym do nich numerem można nadawać w placówkach pocztowych i ich filiach, oraz w punktach partnerskich (sklepy Żabka, ABC, Lewiatan, Groszek, Arhelan, Delikatesy Centrum). Spółka wprowadziła do oferty także dwa nowe produkty: Allegro Mini Przesyłkę – możliwość nadawania małych, niedrogich paczek przez użytkowników Allegro oraz Pocztex Thermo Tracking – ofertę dla podmiotów, których produkty wymagają monitorowanych warunków transportu (określona temperatura)” – wymienia spółka.

Czytaj też

Trzy opcje

Operator koncentruje się na rozwoju multikanałowości usługi Pocztex. Klient ma trzy warianty do wybrania, jeśli chodzi o formę wysyłki i odbioru przesyłek. 

Po pierwsze, Pocztex PUNKT, czyli dostawa do sieci punktów (punkty pocztowe i partnerskie: Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek, Arhelan), obejmującą 17 tys. lokalizacji w całej Polsce. Produkt będzie tam na nas czekał aż 7 dni od dnia otrzymania powiadomienia. 

Po drugie, Pocztex AUTOMAT – dostawa do automatów paczkowych. Ostatnią opcją jest Pocztex KURIER – doręczenie przez kuriera pod wskazany adres.

„Klienci mogą wysłać swoje paczki w placówkach pocztowych oraz punktach partnerskich poprzez aplikację »Nadaj przesyłkę<< na stronie //www.pocztex.pl/>. Opcja odbioru i wysłania paczki w punkcie to nie tylko wygoda, ale także ochrona środowiska. Taki sposób przyczyna się do zmniejszenia liczby kilometrów pokonywanych przez kurierów, co skutkuje zmniejszeniem emisji CO2” – podkreśla Poczta Polska.

Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na:[email protected].

Reklama

Komentarze

    Reklama