Reklama

Social media

Twitter modyfikuje Blue. Przyciągnie nowych użytkowników?

Fot. Fot. Akshar Dave/Unsplash

Twitter Blue zyska nowe udogodnienia. Czy rozszerzenie opcji zawartych w płatnej subskrypcji sprawi, że do Twittera przekonają się kolejni użytkownicy, a sama platforma stanie się „aplikacją do wszystkiego"?

Kiedy w marcu prezentowaliśmy nowości, jakie wprowadza usługa Twitter Blue, w gronie tychże udogodnień wymienialiśmy takie elementy jak np. uzyskanie możliwości edycji wpisów w pierwszych 30 minutach od momentu publikacji, zwiększenie liczby znaków we wpisach do 4 tys., czy też umożliwienie wprowadzenia uwierzytelnienia dwuskładnikowego za pośrednictwem SMS.

Oprócz tego subskrybenci Twitter Blue dostali możliwość publikowania godzinnych filmów (do pojemności 2 GB). Dziś z informacji podanych przez portal Tech Crunch wynika, że ten element ulegnie zmianie, gdyż limit czasowy zostanie wydłużony o jeszcze jedną godzinę.

Okazuje się zresztą, że tych modyfikacji będzie więcej. Limit rozmiaru plików wideo dla płatnych użytkowników zostanie zwiększony z 2 GB do 8 GB. Zmieni się też to, że od teraz przesyłanie dużych filmów będzie możliwe także za pośrednictwem aplikacji na iOS. Nie zmieni się za to maksymalna jakość przesyłania. Nadal wynosić będzie 1080p.

Czytaj też

Zachęcić nowych

Dlaczego Elon Musk decyduje się na wydłużenie limitu czasowego filmów, które będą mogły być tam publikowane? Powodów prawdopodobnie jest kilka. Jednym z nich może być chęć zachęcenia kolejnych użytkowników Twittera do wykupienia płatnej subskrypcji. Innym – powiązanym z pierwszym – zaproszenie nowych osób do tworzenia atrakcyjnych treści (a co za tym idzie przyciągających potencjalnych reklamodawców).

Jedną z takich „zachęconych osób" jest red. Tucker Carlson, który jeszcze do niedawna prowadził swój własny program w Fox News. Teraz – po rozstaniu ze stacją - zapowiedział kontynuowanie swojego formatu właśnie na Twitterze.

Czy kolejne nowości sprawią, że Elonowi Muskowi uda się zbudować „aplikację do wszystkiego"? Wiadomo już, że w realizacji tego planu pomoże mu nowy dyrektor generalny. Już niedługo na funkcji CEO Twittera Muska zastąpi Linda Yaccarino, o której więcej pisaliśmy m.in. w tym tekście.

Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected]

/MG

Komentarze