Reklama

Social media

Elon Musk potwierdza zakup Twittera. Zwraca się do reklamodawców

Autor. Daniel Oberhaus/Wikimedia Commons/CC4.0

Na dzień przed upływem terminu przejęcia Twittera przez Elona Muska za 44 mld dolarów, miliarder potwierdził chęć zakupu serwisu. Zwrócił sie też w swoim liście do reklamodawców, których zapewnił, że „aspiruje do miana najbardziej szanowanej platformy reklamowej na świecie”.

Reklama

W piątek, 28 października br. upływa termin do którego Elon Musk ma czas na sfinalizowanie umowy nabycia Twittera. Na dzień przed symboliczną datą przejęcia - za pośrednictwem tej platformy - opublikował list otwarty do reklamodawców.

Reklama

Napisał w nim, że spekulacje na temat powodów kupna serwisu były błędne. „Powodem, dla którego kupiłem Twittera, jest fakt, że dla przyszłości cywilizacji ważne jest posiadanie wspólnego cyfrowego >>placu miejskiego<<, gdzie można dyskutować w pełnym spektrum przekonań, w zdrowy sposób, bez uciekania się do przemocy” – napisał Musk.

Jak dodał, nie kupuje platformy „żeby zarobić więcej pieniędzy”, ale aby „próbować pomóc ludzkości, która kocha”.

Reklama

Czytaj też

Czego mogą spodziewać się reklamodawcy?

Reklamodawców zapewnił też, że: „Zasadniczo Twitter aspiruje do miana najbardziej szanowanej platformy reklamowej na świecie, która wzmocni twoją markę i rozwinie twoje przedsiębiorstwo”.

W środę Musk odwiedził biura Twittera w San Francisco – publikując wideo, na którym wchodzi do budynku z umywalką. Zmienił również biografię na swoim profilu na Twitterze na „Chief Twit” i ustawił swoją lokalizację jako „HQ Twitter”.

Dyrektor generalny Tesli i SpaceX ma zamiar zamknąć transakcję za kwotę 44 miliardy doladów w piątek, 28 października br.

O zwrotach akcji w historii przejęcia Twittera przez Elona Muska pisaliśmy na bieżąco na łamach CyberDefence24.pl. Możecie o tym przeczytać m.in. w poniższych tekstach.

Czytaj też

Czytaj też

Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected].

/NB

Reklama

Komentarze

    Reklama