Social media
Elon Musk potwierdza zakup Twittera. Zwraca się do reklamodawców
Na dzień przed upływem terminu przejęcia Twittera przez Elona Muska za 44 mld dolarów, miliarder potwierdził chęć zakupu serwisu. Zwrócił sie też w swoim liście do reklamodawców, których zapewnił, że „aspiruje do miana najbardziej szanowanej platformy reklamowej na świecie”.
W piątek, 28 października br. upływa termin do którego Elon Musk ma czas na sfinalizowanie umowy nabycia Twittera. Na dzień przed symboliczną datą przejęcia - za pośrednictwem tej platformy - opublikował list otwarty do reklamodawców.
Napisał w nim, że spekulacje na temat powodów kupna serwisu były błędne. „Powodem, dla którego kupiłem Twittera, jest fakt, że dla przyszłości cywilizacji ważne jest posiadanie wspólnego cyfrowego >>placu miejskiego<<, gdzie można dyskutować w pełnym spektrum przekonań, w zdrowy sposób, bez uciekania się do przemocy” – napisał Musk.
Jak dodał, nie kupuje platformy „żeby zarobić więcej pieniędzy”, ale aby „próbować pomóc ludzkości, która kocha”.
Dear Twitter Advertisers pic.twitter.com/GMwHmInPAS
— Elon Musk (@elonmusk) October 27, 2022
Czytaj też
Czego mogą spodziewać się reklamodawcy?
Reklamodawców zapewnił też, że: „Zasadniczo Twitter aspiruje do miana najbardziej szanowanej platformy reklamowej na świecie, która wzmocni twoją markę i rozwinie twoje przedsiębiorstwo”.
W środę Musk odwiedził biura Twittera w San Francisco – publikując wideo, na którym wchodzi do budynku z umywalką. Zmienił również biografię na swoim profilu na Twitterze na „Chief Twit” i ustawił swoją lokalizację jako „HQ Twitter”.
Dyrektor generalny Tesli i SpaceX ma zamiar zamknąć transakcję za kwotę 44 miliardy doladów w piątek, 28 października br.
O zwrotach akcji w historii przejęcia Twittera przez Elona Muska pisaliśmy na bieżąco na łamach CyberDefence24.pl. Możecie o tym przeczytać m.in. w poniższych tekstach.
Czytaj też
Czytaj też
Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected].
/NB