Polityka i prawo
Centralny Ośrodek Informatyki w dobie COVID-19

Pandemia COVID 19 rzuciła wyzwanie nie tylko ludziom, ale też systemom IT które umożliwiają sprawne działanie państwa. Centralny Ośrodek Informatyki podjął szereg działań aby ułatwić przetrwanie tego okresu.
- Wparcie przygotowania i przeprowadzenia pierwszego zdalnego głosowania w Sejmie RP
- Wsparcie Ministerstwa Aktywów Państwowych oraz GIS w technicznej realizacji partycypacji Rządowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
- Zapewnienie wsparcia dla infolinii Ministerstwa Rozwoju w ramach obsługi „Tarczy antykryzysowej”
- Przejęcie obsługi od Ministerstwa Cyfryzacji infolinii dla obywateli
- Przygotowanie koncepcji obsługi numeru alarmowego dla GIS wspierającej walkę z koronawirusem
- Wysłanie ponad 9 tys. wiadomości do Powiatowych i Wojewódzkich Stacji Sanitarno – Epidemiologicznych
Sztuczna inteligencja w Twoim banku. Gdzie ją spotkasz?
Materiał sponsorowany