Biznes i Finanse
Zdalne potwierdzanie tożsamości dla klientów TFI Allianz Polska
Klienci TFI Allianz Polska mogą całkowicie zdalne korzystać z oferty produktów inwestycyjnych za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji eDO App, którą stworzyła Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych.
Fundusze inwestycyjne to jedna z form oszczędzania, którą wybierają Polacy. Aplikacja eDO App ma umożliwić korzystanie z usług TFI Allianz Polska w formule online za pośrednictwem strony allianz.pl/tfi.
„Rozpoczęcie inwestycji wiązało się dotychczas z koniecznością potwierdzenia tożsamości klienta przez uprawnionego sprzedawcę i podpisania zlecenia otwarcia rejestru na papierze. Obecnie weryfikacja tożsamości jest dokonywana zdalnie, z użyciem e- dowodu i smartfonu, w aplikacji eDO App, a cały proces trwa kilka minut” – tłumaczy Anna Bąkała, członek zarządu TFI Allianz Polska SA.
Bezpieczeństwo aplikacji ma gwarantować Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych.
„Dzięki naszej współpracy klienci TFI Allianz Polska będą mogli wykorzystać aplikację eDO App do zdalnego potwierdzenia tożsamości, przy zachowaniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa. We współczesnym świecie narzędzia cyfrowe cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Liczymy na to, że użytkownicy docenią również inne możliwości wykorzystania naszego rozwiązania w załatwianiu codziennych spraw, np. w kontaktach z administracją publiczną” – mówi Mariusz Kujawski, członek zarządu Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych, odpowiedzialny za Pion Produktów Cyfrowych.
eDO App funkcjonuje na rynku od roku, obecnie korzysta z niego ponad 650 tys. użytkowników.
Aplikację można pobrać ze sklepów Google Play, App Store, App Gallery na smartfony z anteną NFC i systemami Android (od wersji 6.0) oraz iOS (od wersji 13.2 dla iPhone'a 7 i nowszych).
Na podstawie informacji prasowej PWPW
Chcemy być także bliżej Państwa – czytelników. Dlatego, jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected]. Przyszłość przynosi zmiany. Wprowadzamy je pod hasłem #CyberIsFuture.