Reklama

Strefa Samsung

Prezes Samsung Polska. Jakie technologie lubią Polacy?

Conor Pierce, prezes Samsung Polska opowiada o rynku technologii mobilnych w Polsce
Conor Pierce, prezes Samsung Polska opowiada o rynku technologii mobilnych w Polsce
Autor. CyberDefence24

Specjalnym gościem CyberDefence24 był prezes Samsung Polska. Jakie wyzwania napotkał, prowadząc firmę – lidera na rynku technologii mobilnych? Jak prowadzić biznes w niespokojnych czasach? Jakie telefony lubią Polacy i z jakich technologii najczęściej korzystają? Na te i wiele innych pytań odpowiada w rozmowie z naszą redakcją Conor Pierce.

Materiał sponsorowany

Conor Pierce rozpoczął pracę w Samsung Electronics w 2015 roku na stanowisku wiceprezesa dywizji IT&Mobile (IM) na rynki Wielkiej Brytanii i Irlandii. W 2018 roku został nominowany na stanowisko corporate vice president. Od połowy grudnia 2022 roku Conor Pierce odpowiada za dalszy rozwój i umacnianie pozycji firmy Samsung jako prezes Samsung Electronics Polska.

Reklama

Menedżer ma ponad 25 lat doświadczenia w międzynarodowym środowisku, pracował dla największych firm z branży cyfrowej oraz technologicznej. Przed rozpoczęciem kariery w Samsung był także zatrudniony dla takich firm jak Ericsson, Microsoft czy Nokia, gdzie pełnił rolę wiceprezesa na rynkach Wielkiej Brytanii i Irlandii, prezesa Nokia Turkey, a także odpowiadał za region Afryki Północnej oraz Bliskiego Wschodu z siedzibą w Dubaju.

Zarządzanie liderem technologii mobilnych

W wywiadzie dla naszej redakcji Conor Pierce, prezes Samsung Polska opowiada o swoich początkach w biznesie, doświadczeniu na rynku mobilnym oraz o zarządzaniu firmą, która jest liderem w tym sektorze.

Jakie wyzwania napotkał na swojej drodze? „Moje doświadczenie, jeśli podsumować je w kilku słowach, było w pewnym sensie burzliwe. Każdy kraj jest różny, każda kultura jest inna, każdy konsument - pomijając jego podstawowe potrzeby - to zróżnicowany zbiór ludzi, jakimi trzeba się zająć” - stwierdził Conor Pierce.

Reklama

Jakie smartfony kupują Polacy?

Jak wyglądał rynek mobilny w ciągu ostatniego roku? „W ciągu ostatnich 12 miesięcy - w szczególności rynek telekomunikacyjny myślę, że przeszedł znaczące zmiany. Około 45 proc. wartości rynku smartfonów było postrzegane jako sektor premium, powyżej pewnego poziomu cenowego, w detalu to 600 euro (ok. 2600 zł). W tym roku oczekujemy wzrostu do 55-58 proc. Mowa o ogromnej zmianie w kierunku produktów premium. Odpowiadając na pytanie, konsumenci w Polsce dokonują »modernizacji« swoich doświadczeń, kupując urządzenia wyższej klasy” - tłumaczy prezes Samsung Polska.

Na jakie cechy zwracają uwagę Polacy, kiedy kupują nowy smartfon? Co jest dla nich ważne? Jakie technologie szczególnie wpłyną na świat globalnie i lokalnie? Jakie wyzwania czekają giganty tech, takie jak firma Samsung?

Czytaj też

Zapraszamy do obejrzenia całej rozmowy wideo, gdzie znajdziecie odpowiedzi na o wiele więcej pytań z zakresu nowych technologii i przyszłości rynku telefonów komórkowych.

YouTube cover video
Reklama

Komentarze