Reklama

Strefa Samsung

Styczniowa edycja Galaxy Unpacked przyniosła informacje na temat nowych smartfonów Samsunga. Mają one pomóc także w zakresie najważniejszego elementu: bezpieczeństwa.

AI nie jest wyłącznie udogodnieniem. To także bezpieczeństwo

Wydarzenie Samsung Galaxy Unpacked nie tylko ujawniło informacje o nowych modelach smartfonów koreańskiego producenta. Podczas prezentacji pokazano również przydatne funkcje i narzędzia. Na co może liczyć biznes?

Materiał sponsorowany

Początek roku kalendarzowego przyniósł jedno z istotniejszych wydarzeń w branży telekomunikacyjnej oraz nowych technologii. 22 stycznia miało miejsce Galaxy Unpacked, podczas którego Samsung zaprezentował nowe modele swoich flagowych smartfonów: S25, S25+ oraz S25 Ultra. Duży nacisk położono na sztuczną inteligencję, która ma pomagać użytkownikom w uzyskaniu jeszcze lepszych doświadczeń w czasie korzystania ze sprzętu.

    Reklama

    Nowe perspektywy dla biznesu

    Nowości wprowadzone przez Samsung nie ograniczają się wyłącznie do rozszerzenia AI na urządzeniach Galaxy. To także otwarcie kolejnych perspektyw dla biznesu.  

    Jak zaznaczył w rozmowie z redakcją CyberDefence24 Mariusz Walusiewicz, MX Head of B2B w Samsung Electronics Polska, pojawił się m.in. nowy procesor, który poprawia wydajność smartfona.  „Takimi rozwiązaniami będzie mógł nas wspomóc w drodze do pracy czy na spotkanie” – dodał.

      Reklama

      Użytkownicy chcą czuć się bezpiecznie

      Urządzenia mają być też znacznie bezpieczniejsze, dzięki zastosowaniu Samsung Knox. Ekspert w rozmowie z nami wskazał, że Samsung chce, aby użytkownicy telefonów czuli się bezpiecznie podczas korzystania z ich rozwiązań.  

      „Dla nas bezpieczeństwo jest najważniejsze. Wszystko łączy się z AI, bo dzisiaj to też jest bezpieczeństwo” – wyjaśnił przedstawiciel Samsung Polska. 

      Materiał jest dostępny na naszym kanale YouTube  lub po kliknięciu w zdjęcie okładkowe.

      Reklama
      Reklama

      Haertle: Każdego da się zhakować

      Materiał sponsorowany

      Komentarze

        Reklama