Każdego dnia firmy podejmują działania, by udoskonalić kwestie związane z zarządzeniem cyberbezpieczeństwem. W Ameryce powstał specjalny zespół poświęcony temu zagadnieniu. Jak do tych kwestii podchodzi Lenovo?
Materiał sponsorowany
Cyberbezpieczeństwo codziennie jest wystawiane na próbę. Działania oszustów mające na celu wyłudzenia czy ataki przeprowadzane przez cyberprzestępców to krople w morzu wszystkich wydarzeń. Nic zatem dziwnego, że podejmowane są inicjatywy różnego rodzaju, ukierunkowane zarówno np. na edukację, jak i na wzmacnianie odporności infrastruktury cyfrowej.
Czytaj też
Jak rozumieć bezpieczeństwo?
Zrozumienie wszystkich kwestii jest nie lada wyzwaniem. David Farrell, Senior Manager, Security Advocacy, Chief Security Office w Lenovo w rozmowie z CyberDefence24 w trakcie Cyber24 Day stwierdził, że kluczem do zrozumienia tych kwestii jest kultura „security first”.
„Za bezpieczeństwo odpowiedzialni są wszyscy. Ważne jest, aby mieć taki sposób myślenia o bezpieczeństwie, żeby chronić organizację i naszych klientów przed takimi rzeczami, jak phishing” – przekazał naszej redakcji.
Przedstawiciel Lenovo poruszył również temat udziału przedsiębiorstwa w Joint Cyber Defense Collaborative, zorganizowanej pod egidą CISA. Gigant dołączył do niej w tym roku.
„Staramy się współpracować z amerykańskimi organizacjami rządowymi, a także z innymi tego typu podmiotami na całym świecie. Możemy dostarczać dane bezpośrednio do CISA. Pomaga nam to wzmacniać poziom bezpieczeństwa zarówno naszego, jak i produktów, które tworzymy, aby mieć pewność, że są one bezpieczne dla wszystkich naszych klientów” – powiedział David Farrell.
Materiał jest dostępny na naszym kanale YouTube lub po kliknięciu w zdjęcie okładkowe.
Czytaj też
Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected].
Haertle: Każdego da się zhakować
Materiał sponsorowany