Reklama

Biznes i Finanse

Wzrost zysku nazwa.pl o 40 proc. w 2022 roku

W 2022 roku nazwa.pl odnotowała wzrost wyniku EBITDA i zysku netto o 40 proc. rok do roku
W 2022 roku nazwa.pl odnotowała wzrost wyniku EBITDA i zysku netto o 40 proc. rok do roku
Autor. Logo nazwa.pl

W 2022 roku nazwa.pl odnotowała wzrost wyniku EBITDA i zysku netto o 40 proc. rok do roku. EBITDA osiągnęła wartość ponad 70 mln zł, a zysk netto wyniósł ponad 55 mln zł. Tym samym nazwa.pl wyprzedza inne firmy z branży, takie jak home.pl S.A. czy cyber_Folks S.A.

Reklama

"Imponujące wyniki nazwa.pl są efektem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy, która polega na organicznym rozwoju i inwestycjach we własne technologie. Dynamiczny wzrost zysku oraz generowanych przepływów pieniężnych możliwy jest w dużej mierze dzięki sprofilowaniu grupy docelowej" - stwierdza firma w wydanym przez siebie komunikacie.

Reklama

W 2022 roku postawiono na usługi własne, oparte na chmurze obliczeniowej oraz na umacnianie pozycji krajowego lidera.

W 2022 roku nazwa.pl odnotowała wzrost wyniku EBITDA i zysku netto o 40 proc. rok do roku.
W 2022 roku nazwa.pl odnotowała wzrost wyniku EBITDA i zysku netto o 40 proc. rok do roku.
Autor. nazwa.pl/ materiały prasowe

"Wyniki uzyskane w 2022 roku bardzo pozytywnie wyróżniają się na tle całego rynku hostingowego. Zawdzięczamy je w dużej mierze zastosowaniu technologii cloud, rozwijanej w nazwa.pl już od ponad 10 lat. Z satysfakcją obserwujemy wzrost zainteresowania usługami dodatkowymi, zwiększającymi wartość usług hostingowych, z których korzystają Klienci nazwa.pl. Rozwój i sprzedaż usług własnych, jest tym, co w dużej mierze zapewnia spółce wysoki poziom rentowności" – mówi Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl.

Reklama

Czytaj też

Plany na 2023 rok

Obecny - 2023 rok - ma być dla nazwa.pl przełomowym: pod marką netart.com rozpoczyna ekspansję na rynki zagraniczne. Oferta firmy trafi niebawem do ponad 6 mld potencjalnych klientów na całym świecie, obejmując swoim zasięgiem niemal 100 krajów.

W ten sposób spółka ma zyskać dostęp do nowych rynków, zapewniając sobie możliwość dalszego rozwoju w kolejnych latach. Do roku 2025 planuje osiągnąć wynik EBITDA na poziomie ponad 200 mln złotych rocznie.

Czytaj też

Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected].

Reklama

Haertle: Każdego da się zhakować

Materiał sponsorowany

Komentarze

    Reklama