YouTube zainwestuje 100 mln dolarów w ambitne treści dla dzieci

6 lutego 2020, 15:58
character-1752886_960_720
fot. szc356 / pixabay

YouTube otworzy fundusz w wysokości 100 mln dolarów, z którego finansować będzie materiały dla dzieci, promujące m.in. odwagę, ciekawość, kreatywność oraz umiejętność współczucia i komunikacji – informuje portal TechCrunch.

Dzisiaj większość materiałów przeznaczonych dla dzieci na YouTubie to filmy o rozpakowywaniu zabawek, vlogi rodzinne albo psoty, tzw. pranks.

YouTube ma jednak nadzieję, że uda mu się przyciągnąć na platformę bardziej ambitne treści. Dlatego firma postanowiła ustanowić fundusz w wysokości 100 mln dolarów, z którego finansować będzie filmy promujące takie cechy jak: odwaga, współczucie, ciekawość, uczciwość, wytrwałość, samokontrola, empatia i kreatywność oraz umiejętność komunikacji i pracy zespołowej.

"Wszystkie nasze programy będą miały na celu wspieranie dzieci w odkrywaniu ich unikalnych atutów i pasji. Przede wszystkim chcemy tworzyć treści, które będą inspirowały dzieci do rozwijania umiejętności życiowych i realizowania pasji, nabierania zdrowych nawyków i dbania o siebie. Chcemy, żeby nasze treści pomagały dzieciom w rozumieniu kultury i różnorodności kulturowej oraz pomagały im związać się ze społecznością" – napisał YouTube w komunikacie dla swoich partnerów biznesowych.

Według ekspertów YouTube liczy również, że nowe, przyjazne dzieciom treści pomogą mu w przyciągnięciu nowych reklamodawców. Zwłaszcza, że wiele firm chce połączyć reklamę swoich produktów z bezpiecznymi i niekontrowersyjnymi przekazami, co na YouTubie czasem bywa trudne.

100-milionowy fundusz zostanie rozdysponowany w ciągu najbliższych trzech lat.

PAP - mini

CyberDefence24
CyberDefence24
KomentarzeLiczba komentarzy: 0
No results found.
Tweets CyberDefence24