Technologie
Pojawia się nowy gracz na rynku kanałów streamingowych
Rynek kanałów streamingowych prawdopodobnie zyska kolejnego poważnego gracza. Czy nowy produkt YouTube będzie cieszyć się popularnością internautów?
FAST nowym hubem
W Stanach Zjednoczonych istnieje obecnie około 20 darmowych platform telewizyjnych. Już niedługo konkurencja jeszcze wzrośnie. Portal "The Wall Street Journal" informuje o planach YouTube'a dotyczących FAST, nowego hubu streamingowego. Celem firmy Alfabet, właściciela YT, jest stworzenie jednego miejsca, gdzie można obejrzeć wszystkie ulubione treści. Zanim jednak dojdzie do prezentacji efektu końcowego, potrzebna jest faza testowa.
Czytaj też
YouTube planuje wprowadzić bezpłatne (wspierane reklamami) centrum bezpłatnych kanałów. Umożliwienie niepłatnego testowania platformy ma na celu sprawdzenie zainteresowania widzów określonymi treściami. Wprowadzonych zostanie około 100 tytułów, które pomogą określić, które z treści cieszą się największym zainteresowaniem.
Rosnący rynek
Obecnie trwają rozmowy dotyczące pozyskiwania filmów, seriali, programów od różnych producentów. W gronie tych firm wymienia się między innymi Disney Media, Warner Bros czy Paramount Pictures.
Czytaj też
Zapowiedź obecności YT w opisywanym segmencie jest w pełni zrozumiała. Według szacunków S&P Global Market Intelligence przychody z reklam przy opisywanych usługach mogą wzrosnąć z 4 miliardów dolarów (w 2022 roku) do nawet 9 miliardów dolarów w roku 2026.
Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected].
Haertle: Każdego da się zhakować
Materiał sponsorowany