Reklama

Poczta Polska ramię w ramię z Alibaba Group

fot. hinglish Notes / Flickr /  Public domain
fot. hinglish Notes / Flickr / Public domain

Poczta Polska zawarła umowę z Cainiao Network – logistycznym ramieniem Alibaba Group i jednym z wiodących globalnych operatorów logistycznych, który dostarcza ponad 90% zamówień z AliExpress do Polski i na świecie. To rozwój dotychczasowej współpracy Poczty z tym dostawcą, zapewniającym sprawną obsługę kurierską przesyłek, których wolumeny rosną z roku na rok. Dzięki podpisanemu porozumieniu, polscy klienci zamawiający towary z Chin, będą mogli otrzymać paczkę już po 15 dniach od złożenia zamówienia na globalnej platformie sprzedażowej. Poczta Polska zapewnia, że paczka dotrze pod drzwi klienta już po 2 dniach od momentu pojawienia się jej na terenie naszego kraju.

Klienci zamawiający towary na AliExpress, jednej z największych platform sprzedażowych na świecie, od kilku lat korzystają z usług Poczty Polskiej, dzięki czemu otrzymują przesyłki szybko, terminowo i z dostawą w dowolne miejsce w kraju. Poczta Polska wraz z Cainiao stale rozwijają współpracę, usprawniając dystrybucję towarów kupowanych przez polskich klientów na globalnych marketplace’ach.

Rynek przesyłek KEP (przesyłki kurierskie, ekspresowe i paczki) rozwija się intensywnie, wraz z handlem transgranicznym i rosnącym zainteresowaniem Polaków nie tylko polskimi e-sklepami. Zakupione w ten sposób towary będą dostarczane do polskich odbiorców jako przesyłki kurierskie Pocztex.

"Ogromnie cieszy nas podpisanie porozumienia z Cainiao. Oznacza ono wzmocnienie współpracy między nami. Chciałbym podkreślić, że jednym z filarów nowej strategii Poczty Polskiej jest zwiększenie udziału w rynku KEP, zwłaszcza w rynku transgranicznym. Zgodnie z przyjętymi założeniami, naszym celem do 2024 roku jest podwojenie przychodów Spółki z przesyłek kurierskich, uwzględniając zwłaszcza sektor eCommerce. Rozwój współpracy z kluczowymi partnerami na tym rynku, takimi jak platforma AliExpress czy Cainiao Network, to jedno z najważniejszych działań realizowanych przez Pocztę Polską w tym obszarze działalności biznesowej" – mówi Tomasz Zdzikot, Prezes Zarządu Poczty Polskiej.

Poczta Polska współpracuje z Cainiao od 2018 roku, świadcząc profesjonalne usługi dla polskich klientów AliExpress. Bazując na wcześniejszych bardzo dobrych doświadczeniach współpracy Poczty Polskiej i Cainiao, obie firmy podpisały kolejną umowę na lata 2021/2022. Współpraca z grupą Alibaba wpisuje się w strategiczne plany Poczty Polskiej i będzie rozwijana w przyszłości.

Poczta Polska jest kluczowym i jedynym dostawcą w kanale door-to-door dla usługi AliExpress, w ramach której w ciągu 15 dni od złożenia zamówienia na platformie, przesyłka zostanie dostarczona do klienta. Obie firmy podjęły również kroki w celu zmniejszenia emisji CO2 dążąc do konsolidowania wielu przesyłek adresowanych do jednego klienta w paczki łączone.

Krajowy operator pocztowy jest zainteresowany współpracą z największymi globalnymi graczami na rynku e-commerce, a umowa z Cainiao to kolejny krok w kierunku realizacji nowej strategii Poczty Polskiej, której filarami jest intensywny rozwój na rynku KEP.

Informacja prasowa Poczty Polskiej

image

 

Reklama

Operacje Wojska Polskiego. Żołnierze do zadań dużej wagi

Materiał sponsorowany

Komentarze

    Reklama