Reklama

Cyberbezpieczeństwo

Google Cloud Security Meetup. Darmowe wykłady o cyberbezpieczeństwie

Google Cloud Security Meetup
Google Cloud Security Meetup
Autor. materiały prasowe

Rok 2022 był ponownie rekordowy pod względem cyberataków. Ich liczba wzrosła o 38 proc. w porównaniu z 2021 rokiem. Natomiast średnia tygodniowa liczba ataków na jedną organizację w samej Polsce wynosi aż o 46 proc. więcej - wynika z danych Grant Thornton z maja 2023 roku.

Reklama

Patronat medialny

  • Jak w dobie generatywnej sztucznej inteligencji (Generative AI) zadbać o bezpieczeństwo danych?
  • Na co zwrócić uwagę przy zabezpieczeniu aplikacji w chmurze, by uniknąć ataków hakerskich, czy niepotrzebnie wysokich rachunków?
  • W jaki sposób innym firmom udało się zapobiec atakom DDoS, malware czy ransomware?

Odpowiedź na te i inne pytania poznasz już 27 września podczas wydarzenia Google Cloud Security Meetup , budowanego na praktycznym podejściu do chmury i cyberbezpieczeństwa. Spotkanie jest darmowe, a jego organizatorem są Google Cloud i firma FOTC.

Reklama

W programie wydarzenia znajdziesz między innymi prelekcje:

  • Cyber Time Paradox w kontekście Ransomware i Zespołów SOC zmęczonych "alertami" – czyli o tym jak okiełznać masę alertów i zagrożeń oraz o podejściu Operation Centric;
  • Zagrożenia bezpieczeństwa w dobie Generative AI i sposoby ich łagodzenia – najlepsze praktyki w kontekście LLM (ang. Large Language Model);
  • BeyondCorp i Zero Trust: Innowacyjne podejście do zabezpieczenia aplikacji w chmurze – czyli coś dla osób zainteresowanych obszarem Site Reliability Engineering.

Meetup odbędzie się we wrocławskim biurze Google 27 września w godzinach 17:00-21:00. Duża dawka wiedzy na temat cyberbezpieczeństwa, a przy okazji networking w swobodnej atmosferze i w doborowym towarzystwie – gwarantowane.

Reklama

Dowiedz się więcej na temat meetupu i zarejestruj się za darmo na stronie . Liczba miejsc jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.

Reklama

Haertle: Każdego da się zhakować

Materiał sponsorowany

Komentarze

    Reklama