Biznes i Finanse
Weekend darmowej dostawy dla sklepów internetowych. Akcja Poczty Polskiej

Autor. Poczta Polska/ materiały prasowe
Od lipca br. Poczta Polska prowadzi akcję sprzedażową „Back to school”, skierowaną do sklepów internetowych oferujących towary i akcesoria szkolne dla dzieci i młodzieży. Jej elementem jest weekend darmowej dostawy. W dniach od 2 do 4 września dostawy produktów kupionych u partnerów akcji realizowane Pocztexem (przesyłki kurierskie) będą bezpłatne.
Klienci partnerów akcji „Back to school”, którzy zamówią dostawę przesyłki za pośrednictwem Pocztexu (Pocztex Punkt, Pocztex Kurier, Pocztex Automat) w terminie 2–4 września, nie zapłacą za nią ani złotówki.
Lista firm biorących oferujących bezpłatne wysyłki w najbliższy piątek, sobotę i niedzielę, znajduje się pod adresem pocztex.pl/backtoschool-partnerzy. Aby zostać przekierowanym do sklepów internetowych - trzeba kliknąć w logotypy z wyróżnikiem "Weekend Darmowej Dostawy".
Akcja do końca października
Akcja „Back to school” trwa do końca października br. Obecnie już ponad 300 podmiotów zdecydowało się wziąć udział w promocji. Ze względu na duże zainteresowanie, Poczta Polska wydłużyła termin składnia zgłoszeń do udziału w akcji i możliwość wysyłki przesyłek na preferencyjnych warunkach. Akcja jest promowana przez handlowców Poczty Polskiej oraz w Internecie, m.in. w serwisach Librus, Synergia oraz w wyszukiwarce Google.
Pocztex to usługa dla klientów, korzystających z zakupów online. Spółka oferuje dostawy w ramach usług: Pocztex PUNKT, AUTOMAT i KURIER. Nadawane za pośrednictwem Pocztex przesyłki można odebrać w sieci ponad 17 tys. punktów odbioru oraz w automatach paczkowych.
/Informacja prasowa Poczta Polska
Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected].
Sztuczna inteligencja w Twoim banku. Gdzie ją spotkasz?
Materiał sponsorowany