Reklama

Armia i Służby

Chatbot pomoże w rekrutacji do Agencji Wywiadu

fot. Agencja Wywiadu/ YouTube
fot. Agencja Wywiadu/ YouTube

Emplocity S.A., która zajmuje się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji - dzięki własnej platformie technologicznej i z wykorzystaniem botów - planuje wdrożenie kolejnego Chatbota Q&A wspierającego komunikację z kandydatami do pracy, rozszerzając go o moduł testów. Chatbot odpowie na pytania kandydatów do pracy w Agencji Wywiadu.

Chatbot będzie wspierał kandydatów do pracy w kilku obszarach. Przede wszystkim odpowie na ich pytania dotyczące samego procesu rekrutacji (np. czas trwania rekrutacji, liczba etapów, sposób aplikowania, wymagania formalne) oraz służby i pracy w Agencji Wywiadu (godziny pracy, dress code, atmosfera, etc.). Umożliwi także zaaplikowanie poprzez specjalny formularz.

"Bot Q&A to narzędzie skierowane do firm, które w nowoczesny i innowacyjny sposób chcą budować swoją markę jako pożądanego pracodawcy. Cieszy nas to, że po takie rozwiązania sięgają również służby specjalne. Chatbot projektowany dla Agencji Wywiadu będzie unikalnym narzędziem, bo stworzonym w ścisłej współpracy i zgodnie z oczekiwaniami Agencji. Wykorzystamy w nim nasze autorskie oprogramowanie - Platformę Emplocity - które umożliwia tworzenie botów dziedzinowych i automatyzację procesów bez konieczności długotrwałych wdrożeń. Stworzoną w ramach Platformy bazę wiedzy zasilimy informacjami rekrutacyjnymi otrzymanymi od Agencjitłumaczy Krzysztof Sobczak, współzałożyciel i CEO Emplocity SA. 

image
Fot. Emplocity SA/ materiały prasowe

Wsparcie w rekrutacji

W obszarze employer brandingu bot wesprze Agencję w komunikowaniu tego, jakim jest pracodawcą. Opowie o organizacji, przybliżając jej zalety, prezentując wartości i misję oraz przedstawi różnice pomiędzy pracownikami cywilnymi i oficerami / funkcjonariuszami.

Ostatni obszar, czyli moduł testów, to nowość w ramach Bota Q&A. Każdy kandydat, który zostanie zaproszony na pierwszy etap rekrutacji do Agencji Wywiadu w trakcie spotkania rozwiązuje szereg zadań i testów. Chcąc ułatwić kandydatom przygotowanie do tego etapu i obniżyć ich stres związany z testami, Agencja zdecydowała się na udostępnienie w chatbocie krótkiego, próbnego testu wiedzy ogólnej. Rozwiązując taki test, kandydat poznaje przykładowe pytania i dowiaduje się, jakie obszary i zagadnienia powinien powtórzyć przed spotkaniem rekrutacyjnym.

"W odpowiedzi na nowe trendy w komunikacji społecznej i wyzwania wynikające z ograniczenia kontaktów społecznych wskutek pandemii kontynuujemy rozwój naszej platformy Bezpiecznego Naboru Cyfrowego, wzbogacając ją o nowe funkcje i rozwiązania, w tym o wirtualnego asystenta, który zautomatyzuje nawigowanie i umożliwi bardziej intuicyjne zapoznawanie się ze szczegółami naszej oferty rekrutacyjnej" - stwierdza Piotr Krawczyk, szef Agencji Wywiadu.

Chatbot zostanie zamieszczony na stronie internetowej Agencji Wywiadu w formie widgetu. Poprzez rozmowę w oknie chatu kandydaci będą mogli poznać lepiej AW i uzyskać odpowiedzi na ważne dla nich kwestie, w 24 godziny na dobę, bez wychodzenia z domu.

Obsługa bota przez kandydata nie wymaga żadnego przeszkolenia ani instalowania oprogramowania. Do rozmowy z nim wystarczy komputer lub smartfon z dostępem do internetu.

W ramach oferty publicznej akcji zakończonej w połowie września Emplocity S.A. pozyskało 1,49 mln zł. Środki z emisji zostaną przeznaczone na rozwój nowych produktów (m.in. na opracowanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w przedsiębiorstwie), a także ekspansję oraz skalowanie sprzedaży. Obecnie spółka przygotowuje niezbędne dokumenty potrzebne do ubiegania się o dopuszczenie akcji Empocity SA na rynku NewConnect. Zamiarem zarządu spółki jest złożenie Dokumentu informacyjnego na GPW w Warszawie na przełomie 2021 i 2022 roku.


Chcemy być także bliżej Państwa – czytelników. Dlatego, jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected]. Przyszłość przynosi zmiany. Wprowadzamy je pod hasłem #CyberIsFuture. 

image
Fot. Reklama

Reklama

Komentarze (1)

  1. BOT

    Chatbot - rak komunikacji.

Reklama