Reklama

Social media

TikTok walczy z groźnymi treściami. 81,5 miliona filmów usuniętych w trzy miesiące

Fot. Hello I'm Nik/Unsplash
Fot. Hello I'm Nik/Unsplash

TikTok opublikował globalny Raport Egzekwowania Zasad Społeczności: Ponad 81 milionów filmów zostało usuniętych z platformy globalnie. 94 procent z nich zniknęło, zanim jeszcze zostało zgłoszonych przez użytkowników.

Serwis TikTok ujawnił Raport Egzekwowania Zasad Społeczności, w którym przedstawia działania podjęte w drugim kwartale 2021 r., mające chronić społeczność przed szkodliwymi i fałszywymi treściami.

Miliony usuniętych klipów

Ponad 81,5 mln filmów zostało usuniętych globalnie w drugim kwartale 2021 r. za naruszenie Zasad Społeczności lub Warunków Korzystania z Serwisu, co stanowi mniej niż 1 proc. wszystkich przesłanych materiałów wideo.

93 proc. treści zostało usuniętych w ciągu 24 godzin od ich wstawienia i 94,1 proc. zanim ktokolwiek je zgłosił. 87,5 proc. usuniętych treści nie zostało w ogóle wyświetlonych, co stanowi lepszy wynik niż w pierwszym kwartale roku (81,8 proc.) dzięki poprawie systemu wykrywania.

TikTok informuje, że ponad 14,8 mln kont zostało usuniętych za naruszenia regulaminu. W tym ponad 11 mln kont podejrzanych o to, że ich właściciele mieli mniej niż 13 lat. Stanowi to mniej niż 1 proc. wszystkich kont w serwisie. Z kolei ponad 1,8 mln reklam zostało odrzuconych z powodu naruszenia zasad
i wytycznych dotyczących reklam.

Budowa bezpieczeństwa

TikTok twierdzi, że jego priorytetem jest tworzenie bezpiecznego otoczenia, dlatego platforma dokłada starań, by usuwać konta i treści, które naruszają Zasady Społeczności.

Serwis podaje, że współpracuje z ekspertami w dziedzinie zdrowia publicznego, aby pomóc społeczności uzyskać rzetelne informacje na temat COVID-19 i szczepionek.

W drugim kwartale 2021 r. centrum informacyjne COVID-19 odwiedzono ponad 921 mln razy na całym świecie, a banery kierujące do centrum zostały dodane do 1,8 mln filmów i obejrzane 11 mld razy.

Ogłoszenia TikTok (PSA) dotyczące hashtagów związanych z COVID-19 i szczepionkami, kierujące użytkowników do danych WHO i lokalnych zasobów organizacji zdrowia publicznego, zostały obejrzane ponad 18 mld razy.


image
Fot. Reklama

 

Reklama
Reklama

Komentarze