Reklama

Polityka i prawo

Polska kryptografia wesprze przemysł alkoholowy

Fot. Tumisu/Pixabay
Fot. Tumisu/Pixabay

Polska firma  kryptograficzna VERIORI SA podpisała pierwszą w Polsce umowę  na znakowanie produktów spirytusowych kryptograficznym kodem 2D.

Mazurska Manufaktura Alkoholi to pierwszy polski producent, który zdecydował się na wprowadzenie najnowocześniejszej technologii autentyfikacji i kontroli produktów którą oferuje polska firma VERIORI SA.

Zastosowana na potrzeby Mazurskiej Manufaktury Alkoholi technologia zabezpieczania naszego kodu krypto 2D jest unikatowa. Kod posiada m.in. dodatkową, ukrytą warstwę zabezpieczającą, która nie jest czytelna dla standardowych czytników, ale można go skanować i skutecznie odczytać przy użyciu nawet zwykłych smartfonów, które używają bezpłatnej aplikacji VERIORI dostępnej już na Google Play i AppStore. Zastosowanie tego kodu to skuteczny sposób na walkę z podróbkami produktów naszego klienta

Paweł Stopczyński - Dyrektor Działu Badan i Rozwoju firmy VERIORI SA

Nasze produkty - wódki i nalewki jak również nowy, nieznany dotąd na polskim rynku alkohol typu „kraft” tworzymy w oparciu o tradycyjne receptury. Jednak tradycyjne podejście postanowiliśmy wzbogacić o nowoczesne technologie, a konkretnie o rozwiązanie firmy VERIORI SA. Pozwoli to na skuteczną walkę z podróbkami, będzie także ukłonem w stronę konsumentów , którzy uzyskają dostęp do dodatkowych informacji przy użyciu zwykłego smartfona

Jakub Gromek - główny akcjonariusz i pomysłodawca Mazurskiej Manufaktury Alkoholi

Systemy kryptograficzne Veriori to nie tylko nagrodzony w Paryżu złotem  kod  kryto 2D, ale również aplikacje   służące m.in. do niezaprzeczalnej autentyfikacji towarów, dokumentów, monitorowania łańcuchów dostaw w środowisku blockchain jak również dedykowanych, specjalistycznych rozwiązań kryptograficznych  przeznaczonych dla polskich instytucji publicznych oraz dużych korporacji prywatnych w Polsce i za granicą.    

Reklama

Haertle: Każdego da się zhakować

Materiał sponsorowany

Komentarze

    Reklama