Reklama

AdREm Software podkreśla, że w ciągu niecałych trzech miesięcy firmie udało się dokonać ponad 350 zmian i usprawnień w programie, który zostanie wprowadzony na rynek 8 lutego jako wersja 9.1.

- Kilkaset zmian w programie w ciągu trzech miesięcy to więcej niż kilka lat temu byliśmy w stanie wykonać w dwa lata. Kluczem jest nowoczesna organizacja produkcji i testowania programu, połączona z autorskim systemem lokalizacji, co pozwala nam równocześnie wypuszczać nową wersję we wszystkich wersjach językowych – mówi Tomasz Kunicki, prezes AdRem Software. – W przypadku 9.1 poszerzyliśmy możliwości monitorowania, dodaliśmy nowe widoki dynamiczne i dokonaliśmy usprawnień bezpieczeństwa w zakresie monitorowania systemów Linux/Unix.

W sumie w najnowszej wersji wprowadzonych zostało ponad 20 nowych funkcji i dokonanych ponad 350 zmian. W zakresie monitorowania pojawiły się nowe sensory monitorujące, w tym maszyn wirtualnych, skrzynek pocztowych i logów tekstowych.

- Szczególnie użyteczny jest nowy sensor logów tekstowych, który umożliwia centralne odbieranie, analizę i zarządzanie danymi o pracy różnorodnych urządzeń i systemów, które są nietypowe i jedynym sposobem na monitorowanie ich jest odbieranie i odpowiednie przetwarzanie takich danych, jakie są w stanie wysyłać - dodaje Tomasz Kunicki. – Dzięki wyrażeniom parsującym możliwe jest takie otrzymywanie i prezentacja danych z logów tekstowych i alertów, które są zrozumiałe dla człowieka. Dodatkowo zawierają nawet informacje o zdarzeniu lub urządzeniu, na którym ono nastąpiło, pozwalające na szybszą diagnostykę i usunięcie problemu.

Podczas prac nad wersją 9.1 eksperci AdRem Software skupili się również nad kolejnymi widokami dynamicznymi, które pozwalają administratorowi skupić się na bieżących problemach lub szybko przejrzeć te ostatnio rozwiązane - to program analizuje zdarzenia i pozwala administratorowi na jeszcze dokładniejsze dopasowanie ustawień programu do swoich potrzeb.

- Teraz NetCrunch może jeszcze lepiej pomóc administratorowi we właściwym zarządzaniu umowami serwisowymi z dostawcami sprzętów lub systemów. Nowe widoki pozwalają zarządzać węzłami według dat wygaśnięcia ich umów serwisowych lub terminu planowanej konserwacji. Można na przykład ustawić datę konserwacji i utworzyć widok węzłów, które wymagają konserwacji w terminie krótszym niż tydzień. Wtedy wiemy, którymi węzłami nasz zespół ma się zająć w tym tygodniu – mówi Elżbieta Mistachowicz, wiceprezes AdRem Software.

 

Reklama
Reklama

Komentarze