Reklama

Strona główna

Marcin Ludwiszewski zajmie się cyberbezpieczeństwem w Deloitte

  • NanoRacks CubeSats umieszczane na orbicie z ISS. Fot. NASA
    NanoRacks CubeSats umieszczane na orbicie z ISS. Fot. NASA

Marcin Ludwiszewski będzie odpowiadał za obszar cyberbezpieczeństwa w Dziale Zarządzania Ryzykiem w firmie doradczej Deloitte. Firma podkreśla, że jego zatrudnienie wiąże się z rozwojem usług doradczych związanych z bezpieczeństwem IT dla klientów Deloitte, dla których obszar ten staje się coraz bardziej kluczowy.

Marcin Ludwiszewski w Deloitte jest odpowiedzialny za wspieranie klientów w zakresie projektowania oraz wdrażania strategii cyberbezpieczeństwa, a także zarządzania ryzykiem bezpieczeństwa informacji.

Marcin Ludwiszewski przed rozpoczęciem współpracy z Deloitte, pracował w Royal Bank of Scotland, gdzie odpowiadał w regionie EMEA za wdrażanie programów bezpieczeństwa informacji oraz zarządzanie zagrożeniami i incydentami bezpieczeństwa. W trakcie swojej kariery zawodowej pełnił również funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, gdzie nadzorował bezpieczeństwo sieci niejawnych, a także współtworzył Rządowy Zespół Reagowania na Incydenty Komputerowe CERT.GOV.PL. Brał udział w pracach komitetu bezpieczeństwa teleinformatycznego NATO SC4/Information Assurance. Marcin Ludwiszewski jest absolwentem studiów MBA na Politechnice Warszawskiej oraz studiów o profilu informatycznym w Wojskowej Akademii Technicznej oraz Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych.

- Cyberprzestrzeń jest źródłem dynamicznej transformacji biznesu. Przy wielu nowych możliwościach, jakie stwarza rozwój gospodarki cyfrowej, istotnie rozszerza się krajobraz zagrożeń dla zasobów informacyjnych firm i danych ich klientów. Dlatego też, budowanie zaufania jest ciągłym wyzwaniem i staje się jednym z kluczowych elementów strategii cyfrowej i innowacji firm. Zaufanie do środowiska cyfrowego jest niezbędne do rozwoju biznesu i gospodarki – mówi Marcin Ludwiszewski.

Reklama

Haertle: Każdego da się zhakować

Materiał sponsorowany

Komentarze

    Reklama