Reklama

System „Moje ING" jest chwilowo niedostępny

Fot. jarmoluk/Pixabay
Fot. jarmoluk/Pixabay

Bank ING poinformował, iż jego usługa „Moje ING” jest chwilowo niedostępna. Władze instytucji przepraszają klientów za utrudnienia. 

Ważna informacja! System Moje ING jest chwilowo niedostępny. Nie można zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Występują również problemy z płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów. Nie działa także infolinia. Bank od razu podjął działania, aby najszybciej usunąć problem. O wszelkich zmianach klienci będą informowani na bieżąco.

Źródło: Zespół ING Banku Śląskiego

CyberDefence24.pl - Digital EU Ambassador

Serwis CyberDefence24.pl otrzymał tytuł #DigitalEUAmbassador (Ambasadora polityki cyfrowej UE). Jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected].

Reklama

WYCIEKI DANYCH z firm. JAK ZAPOBIEGAĆ wynoszeniu danych przez pracowników?

Materiał sponsorowany

Komentarze

    Reklama