Reklama

Biznes i Finanse

PKO BP ma nowego wiceprezesa. Będzie nadzorował obszar technologii

Fot. Monika/Flickr/CC BY-SA 2.0
Fot. Monika/Flickr/CC BY-SA 2.0

Artur Kurcweil został wybrany na stanowisko wiceprezesa PKO BP i będzie nadzorował obszar technologii. Decyzję w tej sprawie podjęła rada nadzorcza instytucji. 

O sprawie bank poinformował w specjalnym komunikacie. PKO BP podkreśla, że Artur Kurcweil posiada ponad 20-letnie doświadczenie menadżerskie w obszarze IT. Przez dekadę (2011-2021) pracował na rzecz Grupy PZU, gdzie od 2019 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego ds. digitalizacji. Był odpowiedzialny za transformację cyfrową usług Grupy, a także projekty informatyczne, zapewnienie ciągłości działania i wdrożenia z zakresu cyberbezpieczeństwa. 

„Pełnił również funkcję dyrektora nadzorującego Laboratorium Innowacji, podmiotu zajmującego się współpracą z międzynarodowymi startupami, testowaniem i wdrażaniem innowacji w ramach Grupy PZU” - czytamy w komunikacie. 

Wcześniej Artur Kurcweil przez ponad 5 lat pracował w IBM oraz 8 lat w grupie Siemens, gdzie odpowiadał za projekty z zakresu consultingu oraz zarządzania międzynarodowym IT.

Wiceprezes ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie, gdzie kształcił się w obszarze zarządzania cyberbezpieczeństwem. Jest również absolwentem Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie. To tu uzyskał tytuł licencjata informatyki i ekonometrii oraz magistra ekonomii.

Jak deklaruje PKO BP, Artur Kurcweil w swojej pracy koncentruje się na innowacyjności, wzroście digitalizacji i efektywności procesów oraz dynamicznym rozwoju multikanałowego biznesu”. „Dzięki doświadczeniu zawodowemu zarówno po stronie klienta jak i dostawcy usług rozumie potrzeby rynku i dynamiczne zmiany w obszarze nowych technologii” - wskazuje instytucja.


Chcemy być także bliżej Państwa – czytelników. Dlatego, jeśli są sprawy, które Was nurtują; pytania, na które nie znacie odpowiedzi; tematy, o których trzeba napisać – zapraszamy do kontaktu. Piszcie do nas na: [email protected]. Przyszłość przynosi zmiany. Wprowadzamy je pod hasłem #CyberIsFuture. 

image
Fot. Reklama
Reklama
Reklama

Komentarze