Social media
Co zyskuje Orlen przejmując Polska Press?
„Przejmujemy wydawnictwo Polska Press. Dzięki transakcji zyskamy dostęp do 17,4 mln użytkowników portali wchodzących w skład Grupy. Pozwoli nam to skutecznie wspierać sprzedaż i rozbudowywać narzędzia big data. To kluczowe zasoby w kontekście planowanego rozwoju sieci detalicznej” - ogłosił Daniel Obajtek prezes Orlenu. Jakie korzyści może odnieść płocka spółka z tego posunięcia?
Informacja o przejęciu PPG zatrząsała rynkiem medialnym i wywołała skrajne emocje na scenie politycznej. Grupa Polska Press to spora siatka lokalnych serwisów informacyjnych, które z uwagi na swój charakter i poruszanie miejscowych, regionalnych problemów zapewniają sobie spore grono czytelników. Te narzędzia mogą zostać wykorzystane do rozbudowywania np. sieci sprzedaży detalicznej. Jednak co jeszcze może zrobić z tym Orlen?